Κυριακή, 19 Μαΐου, 2024
ΑρχικήΘεσσαλονίκηΑΣ ΟΑΣΘ: Το αφήγημα της κυβέρνησης για αναβάθμιση των συγκοινωνιών κάηκε.. στον...

ΑΣ ΟΑΣΘ: Το αφήγημα της κυβέρνησης για αναβάθμιση των συγκοινωνιών κάηκε.. στον περιφερειακό

«Το αφήγημα της κυβέρνησης για αναβάθμιση των συγκοινωνιών κάηκε.. στον περιφερειακό σε φωτιά μισθωμένου οχήματος του Οργανισμού», σημειώνει σε ανακοίνωσή της η ΔΑΣ ΟΑΣΘ και αναδεικνύει ότι τέτοια περιστατικά θέτουν σε κίνδυνο τους εργαζόμενους και τους επιβάτες και πλήττουν την αξιοπιστία των Συγκοινωνιών.

Σε ανακοίνωσή της αναφέρει: «Πλέον έχουμε χάσει το μέτρημα από το πόσα οχήματα του Οργανισμού έχουν καεί αλλά και των ΚΤΕΛ που εκτελούν συγκοινωνιακό έργο του ΟΑΣΘ. Αλλά έχουμε χάσει το μέτρημα και από τα εκατομμύρια που καρπώνονται κάθε χρόνο οι ιδιώτες της συγκοινωνίας της πόλης για να παρέχουν με τα «σαπάκια» τους υποβαθμισμένη συγκοινωνία. Το σημερινό περιστατικό δείχνει πόσο «νέο» θα είναι το σχέδιο της κυβέρνησης της ΝΔ για την πλήρη ιδιωτικοποίηση των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης που θα ταίσει τους ιδιώτες με 648 εκατομμύρια ευρώ. Αποδεικνύεται ότι παρά τις «εξαγγελίες» και τις «δεσμεύσεις» της κυβέρνησης τα «Τέμπη» είναι εδώ κάθε μέρα!

Οι λομπίστες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που υπαγόρευσαν την Ευρωπαϊκή οδηγία 1370/2007 ιδιωτικοποίησης των συγκοινωνιών και τα κόμματα που την ψήφισαν και την εφάρμοσαν στη χώρα μας, η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ, ο ΣΥΡΙΖΑ είναι οι υπεύθυνοι για την απαξίωση του ΟΑΣΘ και την υποβάθμιση του συγκοινωνιακού έργου για να βρουν πρόσφορο έδαφος τα κάθε λογής κοράκια-ιδιώτες.

Για αυτούς το κράτος δουλεύει ρολόι, για τους εργαζόμενους δεν έχει ούτε Συλλογική Σύμβαση, για τους επιβάτες ούτε φθηνή, ούτε συχνή, ούτε ποιοτική συγκοινωνία».

Οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ απαιτούν:

  • Νέα σύγχρονα λεωφορεία κατάλληλα για τις μορφολογικές και κλιματολογικές συνθήκες της πόλης. Απαγόρευση εισαγωγής από άλλες χώρες και κυκλοφορίας μεταχειρισμένων συγκοινωνιακών μέσων.
  • Πρόσληψη τεχνικού προσωπικού και οδηγών με συμβάσεις αορίστου χρόνου, πλήρη εργασιακά δικαιώματα και αναγνώριση προϋπηρεσίας. Αμεση μονιμοποίηση των 8μήνων.
  • Άμεσα να υπογραφεί η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας με αυξήσεις που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες μας.
  • Ένταξη όλων των συγκοινωνιακών μέσων (ΜΕΤΡΟ, ΟΑΣΘ, ΚΤΕΛ) και των εργαζόμενων σε αυτά σε έναν Ενιαίο κρατικό φορέα χωρίς καμία συμμετοχή ιδιωτών. Η συγκοινωνία δεν είναι εμπόρευμα.

Ακολουθήστε το seleo.gr στο Facebook και στο Twitter

 

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

Χορηγός Επικοινωνίας


 

Διαβάστε Ακόμα