Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024
Αρχικήseleo ΘέμαΠώς κρίνουν οι Θεσσαλονικείς τον ΟΑΣΘ - Οι προτάσεις των πολιτών

Πώς κρίνουν οι Θεσσαλονικείς τον ΟΑΣΘ – Οι προτάσεις των πολιτών

.

Απογοητευμένοι είναι οι περισσότεροι  Θεσσαλονικείς αναφορικά με την κατάσταση στον ΟΑΣΘ, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας ικανοποίησης πολιτών από τη δημόσια συγκοινωνία στη Θεσσαλονίκη που διεξήγαγε διαδικτυακά το Νέο Ινστιτούτο Καταναλωτών τον Δεκέμβριο του 2020 σε δείγμα 2.135 συμμετεχόντων, εκ των οποίων οι 975 υπέβαλλαν προτάσεις και παρατηρήσεις.

Στη ερώτηση που τέθηκε στους συμμετέχοντας ”Ποια ζητήματα εξυπηρέτησης θα προτείνατε να βελτιωθούν για να αναβαθμιστούν οι δημόσιες συγκοινωνίες στη Θεσσαλονίκη”, οι απαντήσεις  έδειξαν οτι πρέπει να γίνουν αρκετές αλλαγές στη συγκοινωνία της πόλης.

Στην έρευνα οι συμμετέχοντας απάντησαν λέγοντας τη γνώμη τους σε ένα ελεύθερο κείμενο κι όχι με ερωτοαπαντήσεις.

Οι περισσότεροι απάντησαν πως θα πρέπει Να ανανεωθεί πλήρως ο στόλος των  οχημάτων ώστε να είναι καθαρά. Να σχεδιασθεί διαδημοτική συγκοινωνία. Να τεθεί ξανά σε εφαρμογή το σύστημα live εντοπισμού-παρακολούθησης στάσεων και λεωφορείων μέσω Google Maps. Εκσυγχρονισμός επιβατικών λεωφορείων με σύγχρονα οικολογικά και με κατάλληλα διαμορφωμένα εσωτερικούς χώρους, ώστε να φιλοξενούν ανθρώπους
με ειδικές ανάγκες.

Ενδεικτικά μερικές από τις απαντήσεις των συμμετεχόντων.

Αύξηση δρομολογίων. Αυξημένος στόλος οχημάτων
Μείωση στάσεων σε απόσταση τουλάχιστον ανά 500μ. για μείωση διάρκειας των δρομολογίων
Συγχρονισμός γραμμών μετεπιβίβασης
Καινούργια οχήματα.
Εκπαίδευση και αξιολόγηση προσωπικού σε επίπεδο τόσο του αντικειμένου όσο και συμπεριφοράς-εξυπηρέτησης.
Αύξηση της συχνότητάς των δρομολογίων τουλάχιστον τις ώρες αιχμής.
Ολιστικός επανασχεδιασμός δρομολογίων ώστε να υπάρχει συνεχής ροή εξυπηρέτησης στις στάσεις που εξυπηρετούν πολλές γραμμές και
εξυπηρετούνται στατιστικά περισσότεροι άνθρωποι.
Μέριμνα για “κάθετες” συνδέσεις, συνδέσεις μεταξύ περιοχών που δεν συνδέονται αποτελεσματικά ή περιοχές που υποεξυπηρετούνται.
Οδικός χάρτης διαδρομής – στάσεων μέσα σε κάθε λεωφορείο για τη γραμμή που εξυπηρετούν.
Συνεπής τηλεματική σε όλες τις στάσεις

Δείτε αναλυτικά εδώ αναλυτικά:

Ζητήματα Εξυπηρέτησης (απαντήσεις ελεύθερου κειμένου)

- Advertisement -

Ακολουθήστε το seleo.gr στο Facebook και στο Twitter

 

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

Χορηγός Επικοινωνίας



Διαβάστε Ακόμα