Τετάρτη, 2 Οκτωβρίου, 2024
Αρχική Blog Σελίδα 12116

Έκκληση του ΠΟΥ για δίκαιη διανομή των εμβολίων

0

Πήρε μετάθεση η ηλεκτρονική τιμολόγηση

0

Από την 1η Απριλίου 2021 η έναρξη της υποχρεωτικής ψηφιακής διαβίβασης στην πλατφόρμα των Ηλεκτρονικών Βιβλίων-myDATA για όλες τις επιχειρήσεις και για παραστατικά που εκδίδουν από αυτή την ημερομηνία και έπειτα

Με τροποποίηση της κοινής απόφασης του υφυπουργού Οικονομικών Απόστολου Βεσυρόπουλου και του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων Γιώργου Πιτσιλή, μετατίθεται για την 1η Απριλίου 2021 η έναρξη της υποχρεωτικής ψηφιακής διαβίβασης στην πλατφόρμα των Ηλεκτρονικών Βιβλίων-myDATA για όλες τις επιχειρήσεις και για παραστατικά που εκδίδουν από αυτή την ημερομηνία και έπειτα.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Οικονομικών κατόπιν αιτημάτων φορέων της αγοράς και λαμβάνοντας υπόψη τα γενικότερα προβλήματα εξαιτίας της πανδημίας COVID-19, κρίθηκε αναγκαίο να δοθεί το πρώτο τρίμηνο του 2021 ως επιπλέον χρόνος εκπαίδευσης και προσαρμογής των επιχειρήσεων στη λειτουργία του myDATA.

Διευκρινίζεται ότι τα παραστατικά που θα εκδώσουν οι επιχειρήσεις στο πρώτο τρίμηνο του 2021, θα πρέπει επίσης να διαβιβαστούν στην πλατφόρμα του myDATA, με διαφορετική προθεσμία και συγκεκριμένα όχι αργότερα από την 31/10/2021, ώστε να διαμορφωθεί η ολοκληρωμένη εικόνα κάθε επιχείρησης στα ηλεκτρονικά βιβλία για το 2021.

myCAR: Με πέντε κλικ η ψηφιακή κατάθεση πινακίδων

0
πινακιδες

Πέντε κλικ αρκούν στο ποντίκι του υπολογιστή από τους ιδιοκτήτες οχημάτων, σε περίπτωση που θέλουν να καταθέσουν ψηφιακά τις πινακίδες και να τα θέσουν σε ακινησία. Η διαδικασία θα γίνεται μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας της ΑΑΔΕ-myCARη οποία πρόκειται να ανοίξει όταν δημοσιευθεί η σχετική απόφαση. Τα πέντε βήματα περιγράφει η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων για τη διευκόλυνση των ιδιοκτητών οχημάτων.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις οδηγίες:

Οι ιδιοκτήτες αφού πληκτρολογήσουν mycar.aade.gov.gr, και περάσουν το user name και το password τους στο myTAXISnet, οδηγούνται στην αρχική σελίδα των τελών κυκλοφορίας, όπου έχουν δύο επιλογές εφαρμογών:

να κατεβάσουν το ειδοποιητήριο πληρωμής των τελών

Επιλέγοντας «Ψηφιακή Ακινησία/Κυκλοφορία», οδηγούνται στην σελίδα, όπου εμφανίζονται αυτομάτως ο ΑΦΜ τους, ο αριθμός κυκλοφορίας του οχήματός τους και η τρέχουσα ημερομηνία. Σε περίπτωση που έχουν στην κατοχή τους περισσότερα από ένα οχήματα, τότε, κάνοντας κλικ στον αριθμό κυκλοφορίας, εμφανίζονται οι πινακίδες όλων των οχημάτων, ώστε να επιλέξουν για ποιο επιθυμούν να καταθέσουν ψηφιακά πινακίδες.

Επιπλέον, εμφανίζεται η κατάσταση του οχήματος (ΚΙΝΗΣΗ/ΑΚΙΝΗΣΙΑ).Επιλέγουν «Δήλωση Ακινησίας Οχημάτων».

Τότε, οδηγούνται στη σελίδα, όπου αναγράφονται αυτόματα τα πλήρη στοιχεία του αιτούντα και του οχήματός του (Αριθμός Κυκλοφορίας, ΑΦΜ, Ονοματεπώνυμο ή Επωνυμία, Διεύθυνση Κατοικίας ή Έδρας, ΔΟΥ).

Στη συνέχεια, κάνουν κλικ στο σχετικό κουτί, ώστε να δηλώσουν υπεύθυνα ότι

α) το όχημα θα φυλάσσεται σε κλειστό και περιφραγμένο χώρο

β) δεν θα κυκλοφορήσουν το όχημα μετά τη θέση σε ακινησία αυτού.

Αν διαπιστωθεί ότι το κυκλοφορούν ή ότι το όχημα είναι σταθμευμένο, με τις πινακίδες επάνω, τότε -πλέον των τελών κυκλοφορίας και του προστίμου εκπρόθεσμης πληρωμής-, επιβάλλεται πρόστιμο 10.000 ευρώ. Σε περίπτωση υποτροπής, το πρόστιμο τριπλασιάζεται στα 30.000 ευρώ και αφαιρείται για τρία χρόνια το δίπλωμα οδήγησης του κατόχου.

Τέλος, οι ιδιοκτήτες αναγράφουν αναλυτικά τα στοιχεία του χώρου στάθμευσης όπου θα βρίσκεται το όχημα σε ακινησία.

Υπενθυμίζεται ότι οι πινακίδες αφαιρούνται από τον κάτοχο και διακρατούνται από τον ίδιο. Δεν απαιτείται πλέον η κατάθεσή τους στην ΔΟΥ.

Ίδια διαδικασία ακολουθείται και στην περίπτωση που ο κάτοχος του -σε ακινησία- οχήματος επιθυμεί να το θέσει σε κυκλοφορία

Σημειώνεται ότι η εφαρμογή myCAR ενημερώνει τον κάτοχο ότι η ψηφιακή κατάθεση πινακίδων δεν μπορεί να ολοκληρωθεί, σε περίπτωση που ο κάτοχος δεν έχει πληρώσει τέλη κυκλοφορίας ή δεν έχει ενεργό ασφαλιστήριο συμβόλαιο για το όχημα.

Αποκάλυψη Σαλπιγγίδη για ΠΑΟΚ: Μας είχαν ζητήσει να κάτσουμε να χάσουμε

0

Την αποκάλυψη ότι μερίδα του κόσμου του ΠΑΟΚ είχε ζητήσει από τους ποδοσφαιριστές της ομάδας να χάσουν από τον Απόλλωνα Καλαμαριάς έκανε ο Δημήτρης Σαλπιγγίδης σε διαδικτυακή του συνέντευξη.

Συγκεκριμένα, ο πρώην επιθετικός του Δικεφάλου του Βορρά, μιλώντας στο betarades.gr, επιβεβαίωσε τη σχετική φημολογία που υπήρχε όλα αυτά τα χρόνια.

Το 2005 ισχύει ότι οι οπαδοί ζήτησαν από τους παίκτες του ΠΑΟΚ να χάσει από τον Απόλλωνα Καλαμαριάς;

«Ναι. Στην προπόνηση. Ήρθαν και μας είπαν να χάσουμε. Όταν έχεις να κάνεις με μία μάζα κόσμου, δεν είναι λογικό; Δεν εκπροσωπούσαν έναν σύνδεσμο ως οργανωμένοι. Είναι λογικό. Απ’ τη στιγμή που δεν εκπροσωπούσαν κάποιον σύνδεσμο. Ήρθαν κάποιοι ξεροκέφαλοι και εξέφρασαν αυτή την άποψη. Τι πρέπει, να το υιοθετήσουμε εμείς;».

Εντοπίστηκε και στη χώρα μας η νέα μετάλλαξη του ιού

0

Σύμφωνα με πληροφορίες του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του OPEN, σε επιβάτες (πέντε Έλληνες και ένας αλλοδαπός) πτήσης από Βρετανία, που έγιναν τεστ, εντοπίστηκαν στελέχη του μεταλλαγμένου κορονοϊού και άμεσα μεταφέρθηκαν σε ξενοδοχείο καραντίνας.

Μετά από έλεγχο διαπιστώθηκε ότι είναι θετικοί στο νέο στέλεχος κορωνοϊού που εντοπίστηκε στη Μεγάλη Βρετανία , το οποίο έφτασε και στη χώρα μας, όπως συνέβη και σε άλλα κράτη της Ευρώπης και του κόσμου.
 Ειδικότερα, σε τέσσερις επιβάτες επιβεβαιώθηκε η μετάλλαξη του ιού που εντοπίστηκε στη Βρετανία και σε δύο η μετάλλαξη που εντοπίστηκε στην Ταϊλάνδη.

Έρχεται στην Ελλάδα το σούπερ μάρκετ των ”φτωχών”;

0

Μέσω της Ελλάδας και της Ιταλίας φιλοδοξεί να τριπλασιάσει τις πωλήσεις της αλλά και τα κέρδη της, η Βρετανική αλυσίδα εκπτωτικών προϊόντων Poundland σε βάθος δεκαετίας.

Καθηγητής Πνευμονολογίας: Περίπου 9% αύξηση κρουσμάτων από click away

0

Ανύπαρκτη η χιονοκάλυψη για 2ο συνεχόμενο χειμώνα στην Ελλάδα

0
ΧΙΟΝΟΠΤΩΣΗ ΣΤΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ /PHASMA/Α.ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ

Μόλις το 1,3% της Ελλάδας καλύπτεται από χιόνι στο ξεκίνημα του νέου έτους, ενώ ο μέσος όρος της περιόδου 2004-2020 ήταν 9%.

Το… έσωσε στο τέλος ο ΠΑΟΚ

0

Ο ΠΑΟΚ ήταν καλύτερος στο μεγαλύτερο κομμάτι του αγώνα στο Αλκαζάρ, δημιούργησε ένα τσουβάλι ευκαιρίες αλλά κατάφερε να πάρει μόνο την ισοπαλία από την ΑΕΛ που παρέταξε γραμμή Μαζινό, γλιτώνοντας στο 95′ την ήττα.

Αναγνωριστικά ήταν τα πρώτα λεπτά με την ΑΕΛ να προσπαθεί απλά να κλείσει τους χώρους στον ΠΑΟΚ να δημιουργεί επικίνδυνες καταστάσεις και την πρώτη του τελική προσπάθεια από στημένες μπάλες, με την πρώτη τελική του στο 8′ με κεφαλιά του Καντουρί.

Η πρώτη τελική του παιχνιδιού είχε έρθει στα πρώτα δευτερόλεπτα αυτού με μακρινό σουτ του Σπαρβ που μπλόκαρε ο Αλέξανδρος Πασχαλάκης.

Η πρώτη τελική για τον ΠΑΟΚ σε κανονική ροή παιχνιδιού ήρθε από μια κούρσα του Τζόλη από τα αριστερά και γύρισμα στον Σφιντέρσκι, με τον Ναγκί να έχει απάντηση στην εκτέλεση του Πολωνού φορ.

Η ΑΕΛ προσπάθησε να απειλήσει εκ νέου με μακρινό σουτ του Ηλιάδη που βρήκε ετοιμοπόλεμο τον Πασχαλάκη, ενώ στο 27′ ο Τζόλης κουβάλησε την μπάλα μέσα στην περιοχή, σούταρε και η μπάλα κόντραρε, περνώντας λίγο έξω.

Στο 30′ ο ΠΑΟΚ έφτασε πολύ κοντά στο γκολ, μετά από λάθος έξοδο του Ναγκί, ο Τζόλης προσπάθησε να εκμεταλλευτεί τη φάση με προβολή στη κενή εστία, αλλά ο Μπέρτος έβγαλε σε κόρνερ πριν η μπάλα περάσει την γραμμή.

Στο 37′ ο Τζόλης σπατάλησε ακόμα μια σπουδαία ευκαιρία αφού μετά από φάση διαρκείας και σέντρα του Ομάρ Ελ Καντουρί βρέθηκε αφύλακτος στη μικρή περιοχή του Ναγκί αλλά πλάσαρε λίγο πάνω από τα δοκάρια της ΑΕΛ.

Ο ΠΑΟΚ συνέχιζε να αυξάνει την πίεση και στο 43′  έχασε διπλή τεράστια ευκαιρία με την κεφαλιά του Ίνγκασον από διαγώνια θέση να σταματά πάνω στην γραμμή στον Ναγκί, και στην επαναφορά το σου του Μουργκ να τραντάζει το οριζόντιο δοκάρι, με τις δύο ομάδες να πηγαίνουν στα αποδυτήρια χωρίς σκορ.

Το δεύτερο μέρος ξεκίνησε χωρίς αλλαγές τόσο σε πρόσωπα όσο και στην εικόνα του αγώνα, με τον ΠΑΟΚ να προσπαθεί να απειλήσει αρχικά με μακρινό σουτ του Τζόλη και στο 52′ με ωραία προσπάθεια και σουτ του Βιεϊρίνια από τα δεξιά της περιοχής.

Λίγες στιγμές αργότερα Μιχαήλ και Ναγκί έκαναν λάθος, η μπάλα στρώθηκε στον Αντρίγια Ζίβκοβιτς που έστειλε την μπάλα ψηλά άουτ με σουτ στην κίνηση.

Μετά από αρκετή ώρα, στο 65′ ο ΠΑΟΚ ξαναπάτησε με αξιώσεις την περιοχή με τον Βιεϊρίνια να μοιράζει στον Τζόλη που εκτέλεσε με μια για μπλοκάρει δύσκολα ο Ναγκί, που κράτησε και σε αυτή την περίπτωση το μηδέν.

Σε μια φάση που έφερε τον απόλυτο αιφνιδιασμό αφού βρήκε στο 70′ το γκολ στη μοναδική φορά που πάτησε την περιοχή του ΠΑΟΚ μετά από τρομερή ενέργεια και πλασάρισμα του Πινακά, για το 1-0.

Στο 86′ ο Χρήστος Τζόλης έχασε ακόμα μια μεγάλη ευκαιρία αφού βρέθηκε μόνος του στην καρδιά της περιοχής αλλά δεν κατάφερε να στείλε την μπάλα στα δίχτυα με το κεφάλι.

Στο 95′ λίγο πριν την λήξη ο Σφιντέρσκι γκρεμίστηκε από τον Ναγκί στην περιοχή, ο Ευαγγέλου έδειξε την άσπρη βούλα και ο Βιεϊρίνια διαμόρφωσε το τελικό 1-1.

ΑΕΛ (Γ. Τάτσης): Ναγκί, Μιχαήλ, Ζίζιτς, Ηλιάδης, Φιλίπ, Μπέρτος, Σπαρβ, Μιλοσάβλιεβιτς, Πινακάς, Τρούγιτς (53′ Πλατέλλας)

ΠΑΟΚ (Π. Γκαρσία): Πασχαλάκης, Γιαννούλης, Βαρέλα, Ίνγκασον, Βιεϊρίνια, Ντούγκλας, Ελ Καντουρί, Μουργκ, Τζόλης, Α. Ζίβκοβιτς, Σφιντέρσκι

https://thessports.gr

Tι αυτοκίνητα προτίμησαν οι Έλληνες το 2020

0
αρχείου

Η πανδημία του κορωνοϊού επηρέασε αρνητικά τις πωλήσεις αυτοκινήτων της χώρας μας τη χρονιά που μας πέρασε. Ας δούμε όμως ποιες μάρκες ήταν αυτές που προτίμησαν οι περισσότεροι Έλληνες αγοραστές.