Ένα νέο θρίλερ του Netflix έχει γίνει μία από τις πιο δημοφιλείς ταινίες όλων των εποχών στη γνωστή πλατφόρμα streaming, μόλις λίγες ημέρες μετά την κυκλοφορία του.
Η ταινία “Society of the Snow” έχει γοητεύσει τους θεατές της, καθώς προβάλει όλες τις ανατριχιαστικές λεπτομέρειες γύρω από την τραγική ιστορία της συντριβής του αεροπλάνου της ομάδας ράγκμπι της Ουρουγουάης το 1972, κατά την οποία οι επιβάτες αναγκάστηκαν να καταφύγουν στον κανιβαλισμό για να επιβιώσουν, αφού είχαν εγκλωβιστεί για μέρες στα βουνά των Άνδεων.
Σύμφωνα με μια αναφορά του Digital Spy, το Society of the Snow συγκέντρωσε 12 εκατομμύρια ώρες προβολών και 51 εκατομμύρια προβολές στις 14 Ιανουαρίου.
Αυτό την τοποθέτησε στη δέκατη θέση στη λίστα με τις καλύτερες μη αγγλόφωνες ταινίες όλων των εποχών του Netflix – ένα αξιοσημείωτο επίτευγμα δεδομένου ότι το θρίλερ κυκλοφορεί στην πλατφόρμα λίγες μόνο μέρες.
Η πιο δημοφιλής και μη αγγλόφωνη ταινία του Netflix είναι αυτή τη στιγμή το Troll , με 178 εκατομμύρια ώρες προβολής και 103 εκατομμύρια προβολές.
Με τον καιρό, κάποιοι προβλέπουν ότι το «Society of the Snow» θα μπορούσε να ξεπεράσει το «Troll» και να διεκδικήσει την πρωτιά.
Επίσης, η νέα ταινία έχει δεχτεί τρομερές κριτικές, με τη βαθμολογία της να βρίσκεται στο 90% στο Rotten Tomatoes.
Η πραγματική ιστορία πίσω από τη νέα συγκλονιστική ταινία
Η πτήση 571 της Πολεμικής Αεροπορίας της Ουρουγουάης μετέφερε συνολικά 45 επιβάτες και μέλη του πληρώματος ενώ κατευθυνόταν από το Μοντεβιδέο της Ουρουγουάης προς το Σαντιάγο της Χιλής. Σχεδόν οι μισοί από τους επιβάτες ήταν μέλη της ερασιτεχνικής ομάδας ράγκμπι Old Christians Club, ενώ άλλοι ήταν φίλοι και συγγενείς τους.
Οι κακές καιρικές συνθήκες ανάγκασαν την πτήση να σταματήσει τη νύχτα στη Μεντόζα της Αργεντινής. Την επόμενη μέρα, 13 Οκτωβρίου 1972, το αεροπλάνο απογειώθηκε ξανά και πετούσε μέσα από τις Άνδεις, όταν ο συγκυβερνήτης στα χειριστήρια άρχισε να κατεβαίνει, νομίζοντας λανθασμένα ότι είχε απομακρυνθεί από την οροσειρά.
Το αεροσκάφος προσέκρουσε σε ένα βουνό, με αποτέλεσμα να σπάσουν και τα δύο φτερά. Το πίσω μέρος του αεροπλάνου έσπασε επίσης στον αέρα, παρασύροντας μαζί του πέντε άτομα. Μετά από μια μακρά ολίσθηση, το μπροστινό μέρος του αεροπλάνου κατέληξε να σταματήσει σε υψόμετρο άνω των 3.600 μέτρων.
Δώδεκα από τους επιβαίνοντες σκοτώθηκαν ακαριαία, ενώ πέντε ακόμα υπέκυψαν στα τραύματά τους την πρώτη νύχτα.
Οι 28 διασωθέντες, καταπονημένοι και τραυματισμένοι κάποιοι από αυτούς, άρχισαν να δίνουν τον αγώνα της επιβίωσης μέσα στις άγριες πολικές συνθήκες των Άνδεων. Βρίσκονταν σε υψόμετρο 3.600 μ., χωρίς τροφή, με περιορισμένο οξυγόνο και χωρίς νέα για την τύχη τους, καθώς τα σωστικά συνεργεία είχαν χάσει τα ίχνη τους. Η τροφή τους από εδώ και στο εξής θα ήταν τα πτώματα των συνεπιβατών τους.
Στις 21 Οκτωβρίου ένας από τους διασωθέντες πέθανε και στις 29 Οκτωβρίου μία χιονοστιβάδα αποτελείωσε άλλους οκτώ. Μέχρι τις 11 Δεκεμβρίου ακόμη τρεις είχαν χάσει τη ζωή τους.
Στις 12 Δεκεμβρίου, δύο από τους επιζήσαντες, ο Νάντο Παράδο και ο Ρομπέρτο Κανέσα, αποφάσισαν να ξεκινήσουν μία απέλπιδα πορεία προς το άγνωστο. Μετά από δεκαήμερη πεζοπορία, για καλή τους τύχη βρέθηκε στο δρόμο τους ένας ορεσίβιος μεταφορέας, ονόματι Σέρχιο Καταλάν, ο οποίος τους περιέθαλψε και ειδοποίησε τις αρχές, οι οποίες είχαν διακόψει τις έρευνες. Μέχρι 23 Δεκεμβρίου 1972 και οι υπόλοιποι 14 διασωθέντες του αεροπορικού δυστυχήματος είχαν μεταφερθεί σώοι και ασφαλείς στο Μοντεβιδέο.