Πριν από μήνες είχαμε γράψει για τη ρήτρα του Ατζούν με τον ΣΚΑΪ για την τηλεθέαση. Είναι 4.000 ευρώ εξτρά πάνω στο αρχικό μπάτζετ (γύρω στις 100.000 ευρώ το επεισόδιο) για κάθε μονάδα τηλεθέασης άνω του 20%.
Ο στόχος δεν πιάστηκε και οι δωροθεσίες που είναι αποκλειστικότητα του τούρκου παραγωγού δεν πήγαν φέτος καλά από τα μισά και μετά.
Απ’ την άλλη ο ΣΚΑΪ έχοντας κρατήσει σε σχετικά χαμηλά επίπεδα το κόστος του επεισοδίου και έχοντας κλείσει από πριν μεγάλα διαφημιστικά πακέτα γιατί στην πορεία δεν ενισχύθηκαν ιδιαίτερα κατάφερε να έχει κάποια μικρά κέρδη.
Περισσότερο κερδισμένο λοιπόν στην ιστορία του Ελληνικού «Survivor» είναι για πρώτη φορά το κανάλι και λιγότερο ο Τούρκος παραγωγός.
Και αυτό είναι σίγουρο πως θα φέρει εξελίξεις στη συνεργασία των δύο πλευρών και αναπροσαρμογή πολλών όρων από την επόμενη σεζόν
Πηγή: Nassosblog.gr