Οι εξελίξεις στην υπόθεση της Πάτρας είναι ραγδαίες, μετά τη σύλληψη της Ρούλας Πισπιρίγκου με την κατηγορία της ανθρωποκτονίας εκ προθέσεως για τον θάνατο της 9χρονης Τζωρτζίνας.
Η ψυχολόγος Χριστίνα Μπογιατζή μιλώντας στο Mega, ανέλυσε ζωγραφιές της Τζωρτζίνας που για πρώτη βλέπουν το φως της δημοσιότητας και έχουν ισχυρούς συμβολισμούς.
Στην πρώτη φωτογραφία απεικονίζεται το σπίτι της οικογένειας με σκούρα χρώματα.
«Το σπίτι είναι σκοτεινό, η σκεπή είναι σκοτεινή, όλοι ξέρουμε ότι το σπίτι έχει κόκκινο από πάνω, ειδικά στην Ελλάδα, όχι το μπλε που φλερτάρει πολύ με το μαύρο. Δεν έχει πόρτες και έχει πολύ ψηλά παράθυρα και θυμίζει κάπως φυλακή ή/ και νοσοκομείο».
Για μια φλόγα ενδεχομένως που απεικονίζεται στη μέση της σκεπής, η κ. Μπογιατζή λέει: «Είναι κάτι πολύ βαθύ που είναι στο κέντρο ενός πολύ σκοτεινού περιγράμματος. Σίγουρα θα είναι μια κραυγή».
Σε άλλη ζωγραφιά απεικονίζεται η Μίνι Μάους με μαύρο χρώμα.
«Δείχνει σε απόλυτη συμμετρία πώς βλέπει τη μητέρα της. Αν αυτό είναι το κεφάλι της μητέρας, είναι μαύρο και είναι από πίσω, δε δείχνει μάτια, στόμα, σημαίνει ότι σε κοιτάζω από πίσω. Το γεγονός ότι ζωγράφισε αυτά που ζωγράφισε είναι επίτευγμα και προίκα για εμάς για να καταλάβουμε τον ψυχισμό της. Ό,τι έχει κάνει η Τζωρτζίνα σε ζωγραφιά για μένα είναι κραυγή».
Στην τρίτη φωτογραφία απεικονίζεται η οικογένεια.
Η μαύρη φιγούρα, της οποίας τα πόδια πατάνε στο έδαφος, σε αντίθεση με τις υπόλοιπες, είναι η μητέρα.
«Το γεγονός ότι μόνο η μητέρα πατάει, δείχνει την κυριαρχία της, όχι μητρική συμπεριφορά. Είναι συνέχεια με σκούρο χρώμα, είναι επίμονη σε αυτό η Τζωρτζίνα».
Όσο για τη φιγούρα του πατέρα που είναι αποστασιοποιημένος, η κ. Μπογιατζή λέει:
«Όταν λείπει ένας πατέρας, αν έλειπε όντως, ένα παιδί μπορεί να τον εξιδανικεύσει και να τον φαντάζεται όπως θέλει εκείνο».