Σε λειτουργία ετέθη η πλατφόρμα υποβολής αιτήσεων για το πρόγραμμα εσωτερικής κινητικότητας για το εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2024-2025.
Συγκεκριμένα στο πλαίσιο αυτό το υπουργείο παιδείας εξέδωσε ανακοίνωση, μέσω της οποίας ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους προπτυχιακούς φοιτητές των ΑΕΙ της χώρας, οι οποίοι έχουν εισαχθεί μέσω εξετάσεων πανελλαδικού επιπέδου Γενικού Λυκείου ή ΕΠΑ.Λ., ότι από την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου μέχρι και την Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου στις 14:00 μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση για συμμετοχή στο πρόγραμμα εσωτερικής κινητικότητας για το εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2024-2025. Ακριβέστερα κάθε ενδιαφερόμενος φοιτητής δύναται να υποβάλει αίτηση μετακίνησης προς ένα ΑΕΙ της ημεδαπής της επιλογής του και να δηλώσει έως τρία προγράμματα σπουδών πρώτου κύκλου του ίδιου ΑΕΙ προς τα οποία επιθυμεί να μετακινηθεί κατά σειρά προτίμησης. Η ηλεκτρονική αίτηση συνοδεύεται απαραιτήτως από τα ακόλουθα δικαιολογητικά, τα οποία αναρτώνται στην ψηφιακή πλατφόρμα, με ευθύνη του αιτούντα:
- Αντίγραφο ακαδημαϊκής ταυτότητας,
- Βεβαίωση σπουδών του Τμήματος/της Μονοτμηματικής Σχολής,
- Σύντομο βιογραφικό σημείωμα βάσει του υποδείγματος Europass CV,
- Επιστολή κινήτρων συμμετοχής στο πρόγραμμα εσωτερικής κινητικότητας, στην οποία αναλύονται οι λόγοι για τους οποίους θέλει να παρακολουθήσει εκπαιδευτικές δραστηριότητες των συγκεκριμένων προγραμμάτων σπουδών και να μετακινηθεί για ένα ακαδημαϊκό εξάμηνο στο συγκεκριμένο ΑΙ
- Ο ενδιαφερόμενος φοιτητής/φοιτήτρια δύναται να συνυποβάλει πρόσθετα δικαιολογητικά, εφόσον κρίνει ότι αυτά δύνανται να συμβάλλουν θετικά στην αξιολόγηση τους αιτήματος του (π.χ. πιστοποιητικό αναλυτικής βαθμολογίας, συστατικές επιστολές διδακτικού προσωπικού, αντίγραφο τίτλων σπουδών, πιστοποιητικά γνώσης ξένων γλωσσών)
- Η αίτηση υποβάλλεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://internalerasmus.it.minedu.gov.gr.
Για την είσοδό τους στην αντίστοιχη ηλεκτρονική εφαρμογή, οι αιτούντες θα χρησιμοποιήσουν το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό (password) που τους χορηγήθηκε από τη Γραμματεία της Σχολής ή του Τμήματός τους για τις ακαδημαϊκές υπηρεσίες (πχ φοιτητική Ταυτότητα, Εύδοξος κτλ) του Ιδρύματος στο οποίο φοιτούν. Επισημαίνεται ότι κατά την πρώτη εφαρμογή του προγράμματος εσωτερικής κινητικότητας, εξαιρούνται οι φοιτητές των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων και των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών που έχουν υποβάλλει ή πρόκειται να υποβάλλουν αίτηση μετεγγραφής/μετακίνησης. Οι αιτήσεις των ενδιαφερόμενων φοιτητών και τα δικαιολογητικά διαβιβάζονται ηλεκτρονικά προς κάθε ΑΕΙ και αξιολογούνται από τη Συνέλευση του Τμήματος ή της Μονοτμηματικής Σχολής υποδοχής.
Πηγή:ertnews.gr