Σε εμπλουτισμό των παροχών τους με νέες, καινοτόμες υποστηρικτικές υπηρεσίες προχωρούν οι ασφαλιστικές εταιρείες με στόχο τη γενικότερη υποστήριξη των ασφαλισμένων τους.
Οι παροχές αυτές αφορούν μεταξύ άλλων υπηρεσίες ψυχολογικής υποστήριξης, «τηλεδιαγνώσεις» και ιατρικές συμβουλές ή κατευθύνσεις αλλά και εξυπηρέτηση διαδικτυακή σε περιπτώσεις ανταλλαγής δεδομένων, όπως φωτογραφίες από ένα τροχαίο ή έγγραφα απαραίτητα για εισαγωγή σε νοσοκομείο, συμβουλές για βελτίωση της φυσικής κατάστασης και πολλά άλλα.
Πρόκειται για μια εξέλιξη που αναβαθμίζει τη σχέση μεταξύ εταιρείας και πελάτη και της δίνει νέα χαρακτηριστικά τα οποία διαρκώς ενισχύονται και διευρύνονται με νέες ιδέες και έξυπνες παροχές.
Είναι χαρακτηριστικό ότι σε κάποιες ηλεκτρονικές εφαρμογές (App) εταιρειών παρέχονται προγράμματα γυμναστικής στα οποία έχει πρόσβαση ο κάθε ασφαλισμένος. Ακόμα μπορεί να έχει τηλεσυνάντηση με ψυχολόγο για ανάλογα συμβουλευτικά θέματα.
Επίσης, σε περίπτωση τροχαίου μπορεί ο ασφαλισμένος μέσω της εφαρμογής της εταιρείας του να κάνει on line πραγματογνωμοσύνη, δηλαδή να συνδεθεί με έναν υπάλληλο να του δείξει μέσω της κάμερας του κινητού το συμβάν και την ζημιά και να γίνει άμεσα η εκτίμηση κερδίζοντας έτσι χρόνο.
Βέβαια υπάρχουν και ακόμη πιο αναβαθμισμένες παροχές όπου με την αξιοποίηση της AI (τεχνητή νοημοσύνη) και του Chatbot (ηλεκτρονικού συνομιλητή μέσω γραπτού κειμένου), ο χρήστης μπορεί να συνδεθεί με την εταιρεία και να λάβει συμβουλές σε ιατρικά θέματα.
Οι παραπάνω παροχές δείχνουν πώς η τεχνολογία αξιοποιείται από τις εταιρείες και τίθεται στην υπηρεσία των ασφαλισμένων αρκεί και αυτοί να συνειδητοποιήσουν πώς είναι πλέον επιτακτική ανάγκη να εξοικειωθούν σε κάποιο έστω και μικρό βαθμό με τη χρήση της τεχνολογίας.
Πηγή: ygeiamou.gr