Η παρακάτω επιστολή είναι του Γιάννη Κρητικού, ο οποίος κατάγεται από την Καβάλα, και αφορά σε λογαριασμό τηλεφωνικής σύνδεσης που διατηρούσε στην Αθήνα.
“Προς κ. Διευθυντή, αρμόδιο για τις χρεώσεις λογαριασμών COSMOTE Κύριε Διευθυντή, μετά από μια 5ετία, που διέκοψα τη συνδρομή μου στην COSMOTE (και ο λόγος ήταν ότι για τα 6 τηλέφωνα της οικογένειας, πλήρωνα σ΄εσάς 300 ευρώ το μήνα, ενώ στη WIND, όπου μετακινήθηκα, για την ίδια χρήση, πληρώνω μόνο 150 ευρώ), με έκπληξη διαβάζω σήμερα το λογαριασμό, που, μου στείλατε και τον επισυνάπτω, στον οποίο, αναγράφεται μηδέν πάγιο, μηδέν χρήση κλπ, όλα μηδενικά, ωστόσο με καλείτε να πληρώσω με προθεσμία μέχρι τις 3 Ιανουαρίου 2023, το ποσό… των 0,03 ευρώ!
Εχοντας εξοφλήσει ήδη προ 5ετίας τον τελευταίο λογαριασμό μου σ΄εσάς, αλλά και τον εκκαθαριστικό που ακολούθησε, αδυνατώ να κατανοήσω τη λογική αποστολής αυτού του… άγνωστου σ΄εμένα “χρέους” μου(!) των 0,03 ευρώ (από που προκύπτει?) και μάλιστα για περίοδο χρήσης 4/10 έως 3/12!
Σας πληροφορώ, για μια ακόμη φορά, ότι έπαψα προ 5ετίας να είμαι συνδρομητής σας, δεν σας χρωστάω οτιδήποτε και παρακαλώ, αν δεν το έχετε κάνει ως τώρα, να με διαγράψετε οριστικά από το πελατολόγιό σας.
Αν πάλι, αυτό σας είναι δύσκολο (δεν γνωρίζω ποια λογική και ποιος κανονισμός σας λέει ότι πρέπει με το ζόρι να με διατηρήσετε ως συνδρομητή σας), επειδή για την 5ετία που πέρασε οι απαιτήσεις σας είναι 0,03 ευρώ, προσπαθώντας να δείξω τη μεγαλύτερη δυνατή κατανόηση στα… ακατανόητα “καμώματά” σας, στέλνω το ποσό των 0,50 ευρώ και παρακαλώ, για τις επόμενες 16 πενταετίες (τόσο διάστημα υπολογίζω ότι σας καλύπτει το ποσό), να μη με ξαναενοχλήσετε γι΄αυτό το θέμα”.
Πηγή: kavalanews.gr