Σε κατάληψη λύκειο της Χαλκιδικής - Χωρίς καθηγητές ένα μήνα μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς (ΦΩΤΟ)

Σε κατάληψη λύκειο της Χαλκιδικής - Χωρίς καθηγητές ένα μήνα μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς (ΦΩΤΟ)

Στο ίδιο έργο θεατές… είναι για ακόμα μια χρονιά μαθητές και γονείς του Λυκείου Αγίου Νικολάου, καθώς από την έναρξη της σχολικής χρονιάς χάνεται σημαντικός αριθμός ωρών ανά βδομάδα, και μάλιστα αυτές οι ώρες είναι τα μαθηματικά κατεύθυνσης που από την αρχή της χρονιάς έχουν ελάχιστα διδαχθεί.

Την ίδια κατάσταση έζησαν και πέρυσι οι μαθητές του Λυκείου, που έφθασαν σχεδόν Χριστούγεννα και δεν είχαν πληρωθεί οι θέσεις σημαντικών ειδικοτήτων.

Xθες οι μαθητές προχώρησαν σε κατάληψη του κτιριακού συγκροτήματος που στεγάζει τα δύο σχολεία (Γυμνάσιο και Λύκειο) και πραγματοποίησαν πορεία διαμαρτυρίας στον Άγιο Νικόλαο, έχοντας την συμπαράσταση των γονιών τους.  Κύριο αίτημα της κατάληψης αποτελεί η έλλειψη διδακτικού προσωπικού και η απώλεια σημαντικών διδακτικών ωρών σε βασικά μαθήματα όλων των τάξεων του Γυμνασίου και του Λυκείου και πρωτίστως της Γ΄ λυκείου σε μαθήματα κατεύθυνσης. 

Η  διεύθυνση του σχολείου έχει ζητήσει  την συμπλήρωση των κενών ωρών  μαθηματικών (υπάρχει έλλειμμα 48 ωρών)  καθώς και για τις ώρες Αισθητικής Αγωγής για τα μαθήματα επιλογής ( 6 ώρες για το Γυμνάσιο και 2 για το λύκειο)  και 6 ώρες Φυσική για το Γυμνάσιο, ουδέποτε έχει φτάσει καθηγητής στο σχολείο, καθώς καλύπτονται κενά πιο κοντινών στη Θεσσαλονίκη σχολείων. Όπως ανέφερε στο halkidikinews.gr ο διευθυντής του Λυκείου, Γιάννης Σμάγας, το γεγονός ότι μειώθηκαν τα μόρια που λάμβανε κάποιος αναπληρωτής στο Λύκειο Αγίου Νικολάου, αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα στην επιλογή του σχολείου από τους καθηγητές.  

Στο μεταξύ, μαθητές σε ψήφισμα του 15μελούς αναφέρουν και μια σειρά από άλλα θέματα.

Αναφέρουν χαρακτηριστικά: 

« Από την  άλλη πλευρά δεν πρέπει να λησμονηθούν και τα υπόλοιπα ζητήματα του σχολείου μας, όπως:

1) Η έλλειψη του αθλητικού εξοπλισμού. 

2) Οι λοιπές  υλικοτεχνικές υποδομές αλλά και οι φθορές στις κτιριακές εγκαταστάσεις. Απόρροια των δύο  παραπάνω αποτελεί η σπατάλη πετρελαίου λόγω της ελλιπούς θερμαντικής ικανότητας των σωμάτων.

3) Η αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου για ολιγομελή τμήματα μαθημάτων επιλογής.

4) Η συνέπεια στην μεταφορά των μαθητών από και προς το σπίτι  τους από τους υπεύθυνους για τις μετακινήσεις και των δρομολογίων.

5) Η εξασφάλιση παροχών για μαθητές με κινητικά προβλήματα.

6)       Εξασφάλιση και προμήθεια μέσων προβολής (όπως προτζέκτορες τηλεοράσεις  μικροφωνική κλπ) για την καλύτερη παρουσίαση των μαθημάτων 

7)      Κατασκευή σύγχρονων νιπτήρων  και  WC που είναι πάγιο και διαχρονικό αίτημα από το 2010, και που ακόμη δεν ικανοποιήθηκε.

• Ζητούμε από το Υπουργείο Παιδείας την άμεση επίλυση του προβλήματος της συμπλήρωσης των κενών με  την τοποθέτηση αναπληρωτών καθηγητών.
       Θεωρούμε ότι παραβιάζεται βασική αρχή του Συντάγματος για ισονομία και ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση, γιατί είναι αδύνατον τα κενά μαθημάτων από την αρχή της χρονιάς να αναπληρωθούν, καθώς  πολλά παιδιά δεν έχουν τη δυνατότητα να προσφύγουν στα φροντιστήρια. 

• Επίσης ζητούμε την ικανοποίηση των αιτημάτων μας που έχουν σχέση με το κτιριακό και τις υποδομές του σχολικού συγκροτήματος από τη σχολική επιτροπή και το Δήμο Σιθωνίας.

Δεν δεχόμαστε την υποβάθμιση ενός ιστορικού Λυκείου που από την ίδρυσή του έχει πολλές και μεγάλες επιτυχίες και συντελεί στην συνοχή και στην κοινωνικοποίηση της ευρύτερης περιοχής της Σιθωνίας.

Οι μαθητές του 15μελούς  συμβουλίου Λυκείου Αγίου Νικολάου:

1.  Δαλδογιάννης  Αθανάσιος  (πρόεδρος)

2. Τσιαρας Δημήτριος   (αντιπρόεδρος)

3.  Δημητρού Μαριάννα ( Γραμματέας )

4.  Τσεσμελής Νικος 

5.  Σταμάτης Γεώργιος

6.  Γιαννιός  Κωνσταντίνος

7.  Βρούσιου Εύα

8. Τσιπέλη Κατερίνα 

9.  Ασυλλογίστου Ελπίδα

10.Χολογγούνης Ιωακείμ

11. Παμπόρης Χρήστος 

12. Ανίσα Κάλα

13. Γιοβανέκος Βασίλης 

14. Τσαρτσίου Εμιλιάνο

15. Μουστάκα Αναστασία»

Πηγή: halkidikinews.gr, του Θοδωρή Δούκα

Η Ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies προκειμένου να μπορούμε να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.