Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΒ. ΕλλάδαΧαλκιδικήΣτη «δίνη» της ενεργειακής κρίσης τα κομμωτήρια της Χαλκιδικής

Στη «δίνη» της ενεργειακής κρίσης τα κομμωτήρια της Χαλκιδικής

.

Υψηλό είναι το ενεργειακό κόστος με το οποίο έρχεται αντιμέτωπος ο κλάδος των κομμωτηρίων, με τους λογαριασμούς του ρεύματος να «φουσκώνουν» όλο και περισσότερο.

Επαγγελματίες του χώρου αλλά και ιδιοκτήτες κομμωτηρίων στη Χαλκιδική έχουν αναγκαστεί σε ορισμένες περιπτώσεις να μεταβάλλουν τις συνήθειές τους προκειμένου να μειώσουν το αυξημένο κόστος με το οποίο έρχονται αντιμέτωποι, καθώς το ρεύμα που καταναλώνουν κρίνεται απαραίτητο για την εύρυθμη λειτουργία τους.

Το πιστολάκι, ο θερμοσίφωνας, η ισιοτική μαλλιών, είναι μόνο ορισμένες από τις συσκευές που καταναλώνουν αρκετό ρεύμα. Σε πολλές μάλιστα περιπτώσεις, προκειμένου να αποφύγουν να μετακυλήσουν το κόστος στον πελάτη καταφεύγουν σε «περικοπές».

«Αυτό που προσπαθώ είναι πλέον να μην αφήνω φώτα ανοιχτά σε όλο το μαγαζί. Προσπαθώ τον θερμοσίφωνα κάποιες ώρες που αραιώνουν τα ραντεβού να τον κλείνω ενώ πριν δεν το έκανα», τονίζει στο Xalkidiki Politiki η κ. Πασαλίδου Ουρανία, ιδιοκτήτρια κομμωτηρίου στη Νικήτη, εκτιμώντας πως «θα έπρεπε να αλλάξουμε τιμές γιατί το ρεύμα έτσι όπως είναι τον τελευταίο καιρό είναι για να “μπούμε φυλακή”».

Παρόμοια εικόνα μεταφέρει και η κ. Ψ. Μ. από την Καλλιθέα Χαλκιδικής, η οποία σημειώνει πως έχει δει σημαντική αύξηση στον λογαριασμό του ηλεκτρικού ρεύματος παρόλο που χρησιμοποιεί λαμπτήρες led και ηλιακό θερμοσίφωνα. «Δε δουλεύω καθόλου θερμοσίφωνα, μόνο τον χειμώνα άμα χρειαστεί», σημειώνει.

Η ίδια εικόνα έρχεται και από τα Ν. Μουδανιά. Όπως μας λέει ιδιοκτήτρια επιχείρησης στο κέντρο των Ν. Μουδανιών, εκτός από το ενεργειακό κόστος, έχουν ακριβύνει και τα είδη κομμωτικής. Οι προμηθευτές τους έχουν προειδοποιήσει ότι οι επόμενες παραγγελίες θα έχουν ήδη αυξημένες τιμές. Η ίδια κάνει λόγο για 50 τοις εκατό αύξηση στο ρεύμα, που τους αναγκάζει να αυξήσουν ελαφρώς τις τιμές.

Μια άλλη κομμώτρια. η Μ.Τ. από τα Ν. Μουδανιά και πάλι, πέτυχε ευνοϊκή συμφωνία στο μισθωτήριο του χώρου, γεγονός που αποδεικνύεται σωτήριο τώρα που όλα έχουν πάρει την ανιούσα. “Προσπαθούμε να πείσουμε τους πελάτες ότι ακόμη και τα 2 ευρώ αύξηση στο χτένισμα δεν είναι δική μας επιλογή αλλά γίνεται από ανάγκη. Κάποιοι αντιδρούν και δεν το δέχονται. Πώς να προβείς σε αυξήσεις όταν ο κόσμος μετράει και το μισό ευρώ”, αναρωτιέται.

Από κρίση… σε κρίση τα κομμωτήρια

Η συγκυρία της αύξησης των τιμών όχι μόνο της ενέργειας αλλά και των πρώτων υλών όπως βαφές, σαμπουάν κλπ, έρχεται μάλιστα σε μία περίοδο μετα-κορωνοϊού. Επιχειρήσεις όπως τα κομμωτήρια και τα κέντρα αισθητικής, επιβαρύνθηκαν ιδιαίτερα πολύ από το σφράγισμά τους στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων που επιβλήθηκαν από το 2020 και μετά για την αποφυγή διασποράς του κορωνοϊού.

«Με τον κορωνοϊό επηρεάστηκα πάρα πολύ. Είχα καταστραφεί. Από το καλοκαίρι και μετά έχει επιστρέψει στους φυσιολογικούς ρυθμούς η κίνηση στα κομμωτήρια», σημειώνει η κ. Μαγδάλη Κωνσταντίνα, ιδιοκτήτρια κομμωτηρίου στον Πολύγυρο.

Ακολουθήστε μας στο Facebook και στο Twitter

- Advertisement -

Ακολουθήστε το seleo.gr στο Facebook και στο Twitter

 

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

Χορηγός Επικοινωνίας



Διαβάστε Ακόμα