Δευτέρα, 18 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΒ. ΕλλάδαΠέλλα: Ιδιοκτήτης ξενώνα έχασε 10.000€ για μία κράτηση από δήθεν πελάτη

Πέλλα: Ιδιοκτήτης ξενώνα έχασε 10.000€ για μία κράτηση από δήθεν πελάτη

.

Δικογραφία σε βάρος 26χρονου ημεδαπού για υπόθεση απάτης σε βάρος ιδιοκτήτη τουριστικού ξενώνα σχηματίστηκε από το τμήμα Ασφαλείας Έδεσσας.

Ειδικότερα, ατόμο επικοινώνησε με τον ιδιοκτήτη του καταλύματος που βρίσκεται στην Πέλλα, με το πρόσχημα ενδιαφέροντος για την κράτηση δωματίου.

Στη συνέχεια ο ιδιοκτήτης έλαβε μήνυμα στο κινητό του τηλέφωνο, που του ζητούσε να πατήσει τον σύνδεσμο που περιείχε, με αποτέλεσμα να εμφανιστεί ιστοσελίδα που έμοιαζε με την επίσημη σελίδα της τράπεζας και να καταχωρήσει τα τραπεζικά του στοιχεία, δήθεν για την πληρωμή του δωματίου.

Με τη μέθοδο αυτή, υπέκλεψαν τα στοιχεία και τους κωδικούς του παθόντα και αφαίρεσαν το χρηματικό ποσό των 10.000 ευρώ από τραπεζικό λογαριασμό, τα οποία μεταφέρθηκαν σε λογαριασμό του 26χρονου.

Με αφορμή αυτήν την περίπτωση η ΕΛΑΣ καλεί για την αποφυγή παρόμοιων περιστατικών, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και ιδίως ξενοδοχείων, ενοικιαζόμενων δωματίων και τουριστικών καταλυμάτων, να είναι ιδιαίτερα προσεχτικοί. Να μην πείθονται από δήθεν πελάτες που τους ζητούν με οποιονδήποτε τρόπο, τραπεζικά και προσωπικά στοιχεία ή κωδικούς, για την πληρωμή υπηρεσιών.

Σε κάθε περίπτωση, σημειώνει η ΕΛΑΣ, όποιος λαμβάνει παρόμοια μηνύματα στο κινητό του τηλέφωνο:

– Να μην επιλέγει τους προτεινόμενους συνδέσμους (link),

– Να μην απαντά στα μηνύματα,

– Να μην καταχωρεί και να μην στέλνει προσωπικά δεδομένα και στοιχεία πιστωτικών καρτών.

Περισσότερες πληροφορίες παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος.

- Advertisement -

Ακολουθήστε το seleo.gr στο Facebook και στο Twitter

 

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

Χορηγός Επικοινωνίας



Διαβάστε Ακόμα