Στο “Greek Luxury Tourism & Gastronomy Workshop” στη Νέα Υόρκη, συμμετείχε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, έχοντας ως στόχο την προσέγγιση της τουριστικής αγοράς της βόρειας Αμερικής, που αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες του κόσμου.
Στις εκδηλώσεις, στις οποίες συμμετείχαν πάνω από 30 τουριστικά γραφεία και δημοσιογράφοι από την Πολιτεία της Νέας Υόρκης, οι εκπρόσωποι της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, σε συνεργασία με τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής, είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τον προορισμό και τα θεματικά τουριστικά του προϊόντα.
Το ενδιαφέρον των Αμερικανών επαγγελματιών καταγράφεται πολύ μεγάλο τόσο για τη μακραίωνη ιστορία και τον πολιτισμό της περιοχής, όσο και για την ιδιαίτερη γαστρονομία της, η οποία δεν περιορίζεται μόνο στα προϊόντα της μεσογειακής κουζίνας, αλλά περιλαμβάνει τις αυθεντικές γεύσεις της μακεδονικής κουζίνας και τα πιάτα της Θεσσαλονίκης, της πρώτης πόλης της Ελλάδας που έγινε μέλος του δικτύου Creative Cities of Gastronomy της UNESCO.
«Η αγορά των ΗΠΑ είναι μια πολύ μεγάλη τουριστική αγορά και πλέον έχουν ωριμάσει οι συνθήκες για να προβάλλουμε τον προορισμό μας σε αυτή με αξιώσεις. Στρατηγικός μας στόχος είναι η απευθείας διασύνδεση της Θεσσαλονίκης με τη Νέα Υόρκη, προκειμένου να “ανοίξει” η αγορά αυτή», δήλωσε -μεταξύ άλλων- ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος.
Οι εκπρόσωποι της Περιφέρειας και του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, μαζί με τον αντιπεριφερειάρχη Χαλκιδικής Ιωάννη Γιώργο συμμετείχαν επίσης σε εθιμοτυπική συνάντηση στο Γραφείο του ΕΟΤ στη Νέα Υόρκη, όπου τους υποδέχθηκε ο προϊστάμενος του Γραφείου Κωνσταντίνος Χαροκόπος. Μαζί του συζήτησαν τις προοπτικές προσέγγισης της αμερικάνικης αγοράς και τη δυνατότητα πιο στενής και στοχευμένης συνεργασίας.
Στις εκδηλώσεις αυτές συμμετείχαν εκτός από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, ο Δήμος Ρεθύμνου, ο Διεθνής Αερολιμένας των Αθηνών, η εταιρία κρουαζιέρας Celestyal Group, καθώς και μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες από τη Θεσσαλονίκη, τη Χαλκιδική και τη Ρόδο.