Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΘεσσαλονίκηΤο νέο προωθητικό σποτ του ΕΟΤ για τη Θεσσαλονίκη (ΒΙΝΤΕΟ)

Το νέο προωθητικό σποτ του ΕΟΤ για τη Θεσσαλονίκη (ΒΙΝΤΕΟ)

.

Συναντήσεις με εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης και παράγοντες της τουριστικής αγοράς της Θεσσαλονίκης, είχε σήμερα ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, στο πλαίσιο επίσημης επίσκεψής του στην πόλη.

Ο κ. Φραγκάκης βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη από χθες, καθώς παρέστη στην τελετή εγκαινίων από τον Πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, του αναβαθμισμένου αεροδρομίου «Μακεδονία», που συμπίπτουν με την έναρξη της τουριστικής περιόδου στην Ελλάδα για το 2021.

Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ συναντήθηκε και με τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολο Τζιτζικώστα, ενώ συμμετείχε σε σύσκεψη με την Αντιπεριφερειάρχη Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρο του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου, και τον Τομεάρχη Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Αλέξανδρο Θάνο, παρουσία του προέδρου του Thessaloniki Convention Bureau (TCV), Γιάννη Ασλάνη, του Αντιπροέδρου της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης, Γιώργου Βόγια, και του Προέδρου της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, Ανδρέα Μανδρίνου.

Στη σύσκεψη συζητήθηκαν τρέχοντα ζητήματα σχετικά με τον άνοιγμα του τουρισμού, τις προϋποθέσεις ταξιδιών από χώρες της Βαλκανικής και άλλα τοπικά ζητήματα. Ακόμα, ο κ. Φραγκάκης παρουσίασε επίσημα το νέο προωθητικό spot του ΕΟΤ για τη Θεσσαλονίκη, το οποίο υλοποιήθηκε με την υποστήριξη της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και αποτελεί ένα από τα τέσσερα βίντεο της θεματικής καμπάνιας που δημιούργησε ο Οργανισμός σε συνεργασία με το Travel Channel. Στόχος του βίντεο είναι η ανάδειξη της Θεσσαλονίκης ως «city break» προορισμού, προβάλλοντας τη σύγχρονη όψη της πόλης με φρέσκια ματιά, μέσα από τους ζεστούς ανθρώπους της, τη νέα παραλία, τη βυζαντινή παράδοση, τον όμορφο Θερμαϊκό κόλπο, τις πλατείες και τους χαλαρούς ρυθμούς της.

Μετά τις συναντήσεις αυτές, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ δήλωσε: «Είχα την ευκαιρία να επισκεφθώ την Θεσσαλονίκη και να έχω επαφές με παράγοντες της τουριστικής αγοράς. Είχαμε μια πολύ ουσιαστική συζήτηση για θέματα τουρισμού, αλλά και προώθησης της περιοχής στις αγορές του εξωτερικού. Το νέο αεροδρόμιο «Μακεδονία», το οποίο εγκαινιάστηκε από τον Πρωθυπουργό, δίνει νέες δυνατότητες σε μια πόλη που αποτελεί μητρόπολη του τουρισμού της Β. Ελλάδας. Γίνεται καλή δουλειά από την Αυτοδιοίκηση και τους τουριστικούς φορείς όσον αφορά την προβολή, γι’ αυτό και ο ΕΟΤ είναι αρωγός στις προσπάθειες τους. Το προωθητικό  βίντεο που παρουσιάσαμε σήμερα έχει στόχο να συμβάλει στην κοινή προσπάθεια. Έχουμε μπροστά μας πολλές προκλήσεις και θα συνεχίσουμε την συνεργασία μας με ακόμα μεγαλύτερη ένταση».

Δείτε το βίντεο για τη Θεσσαλονίκη της νέας καμπάνιας του ΕΟΤ

- Advertisement -

Ακολουθήστε το seleo.gr στο Facebook και στο Twitter

 

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

Χορηγός Επικοινωνίας



Διαβάστε Ακόμα