Ο Δ.Θεσσαλονίκης έδωσε 550.000 ευρώ για την αγορά λεωφορείων από την Γερμανία- Ένα εξ αυτών πήρε φωτιά
Ακόμη δεν πρόλαβαν να κυκλοφορήσουν στους δρόμους της Θεσσαλονίκης τα μεταχειρισμένα λεωφορεία που αγόρασε από την Λειψία της Γερμανίας ο Δήμος Θεσσαλονίκης, για να τα δωρήσει στον ΟΑΣΘ και ένα εξ αυτών πήρε φωτιά.
Να υπενθυμίσουμε ότι ο Δήμος με προτροπή του δημάρχου Κωνσταντίνου Ζέρβα αγόρασε με λεφτά από το ταμείο του Δήμου, 50 λεωφορεία μεταχειρισμένα που κόστιζαν 11.000 ευρώ το ένα. Τουτέστιν 550.000 όλα μαζί!
Ωστόσο προκαλούνται ερωτηματικά κατά πόσο αυτά τα λεωφορεία μπορούν να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες μιας πόλης, σαν τη Θεσσαλονίκη. «Τα σαπάκια που φορτώθηκε ο ΟΑΣΘ από τη Γερμανία είναι ακατάλληλα για τις συνθήκες της Ελλάδας και συγκεκριμένα της Θεσσαλονίκης και αυτό γιατί έχουν μόνο δυο πόρτες, για το μέγεθος τους έχουν μικρούς κινητήρες –μικρότερους από αυτούς που έχουν τα κανονικά λεωφορεία του ΟΑΣΘ- και δεν έχουν σύστημα κλιματισμού για τους επιβάτες», γνωστοποιούν με ανακοίνωση τους εργαζόμενοι της παράταξης ΔΑΣ, κάτι το οποίο δεν είχε γίνει γνωστό από τον Δήμο.
Αντίθετα, παρά το περιστατικό με την φωτιά ο Δήμος συνεχίζει να τονίζει πόσο καλά συντηρημένα είναι τα λεωφορεία που αγόρασε και σε ανακοίνωση του μετά το συμβάν ρίχνει το μπαλάκι στον ΟΑΣΘ. «Η καλή χρήση των οχημάτων είναι συμβατική υποχρέωση του ΟΑΣΘ», αναφέρει ο Δήμος.
Άραγε εφόσον είναι τόσο καλά συντηρημένα τα λεωφορεία και έχουν περάσει και ΚΤΕΟ, όπως υποστηρίζει ο Δήμος, πως γίνεται να πάρει φωτιά σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Επίσης, πως γίνεται λεωφορεία που έχουν περάσει από ΚΤΕΟ να ζορίζονται σε ανηφόρες του Χορτιάτη;
Ο δήμαρχος δε παρά το γεγονός ότι περιχαρείς αναφερόταν τόσους μήνες συνεχώς σε δηλώσεις του για τα «νέα» λεωφορεία που αγόρασε και θα ενίσχυε τον στόλο του ΟΑΣΘ, μετά την φωτιά δεν έχει προβεί σε καμία δήλωση, πέραν την ανακοίνωσης.
Αναφορικά με το συμβάν με το λεωφορείο του Δήμου Θεσσαλονίκης από την Λειψία, ο ΟΑΣΘ αναφέρει ότι «ότι αυτό βρέθηκε εκτός της συμφωνημένης ζώνης λειτουργίας του. Το βέβαιο είναι ότι κάτι τέτοιο δεν θα επαναληφθεί, και διερευνάται γιατί, παρά τις αντίθετες οδηγίες, βρέθηκε σε εκείνο το σημείο. Πάντως, η εμφάνιση βλαβών σε οχήματα, που διανύουν 250 km την ημέρα εντός πολεοδομικού ιστού δεν μπορεί να αποκλειστεί, και γι’ αυτό λαμβάνονται όλα τα προβλεπόμενα μέτρα».
To ευτυχές σε αυτό το συμβάν ήταν πως το λεωφορεία από την Λειψία που πήρε φωτιά, επέβαιναν μόνο λίγα άτομα, υπάλληλοι κυρίως. Τι θα γινόταν όμως αν επέβαιναν περισσότερα άτομα και η φωτιά είχε μεγαλύτερη έκταση;