Στην δημοσίευση του διεθνούς διαγωνισμού ύψους 650 εκατομμυρίων ευρώ ανάθεσης συγκοινωνιακού έργου στο νομό Θεσσαλονίκης, των περιοχών που εξυπηρετούνται από τα ΚΤΕΛ αναμένεται να προβεί την ερχόμενη εβδομάδα ο ΟΣΕΘ.
Στο πλαίσιο αυτού οι ιδιώτες πρόκειται να αναλάβουν δεκάδες γραμμές 10+1 έτη με την πρώτη διαβούλευση να ξεκινά τις επόμενες ημέρες. Ακόμα εντός των επόμενων ημερών ο ΟΣΕΘ βρίσκεται σε αναμονή των δεδομένων και της μελέτης ανάπτυξης μετρό Θεσσαλονίκης, προκειμένου να συνταχθεί το σχέδιο αναδιάρθρωσης των αστικών συγκοινωνιών. Η σχετικές προβλέψεις θέλουν τους τερματικούς σταθμούς να καθίστανται συγκοινωνιακοί κόμβοι της σύνδεσης μετρό και λεωφορείων. Συγκεκριμένα στην Νέα Ελβετία θα καταλήγουν τουλάχιστον 11 τροφοδοτικές γραμμές του ΟΑΣΘ και ιδιωτών παρόχων και εν συνεχεία θα υπάρχει επιβίβαση στο μετρό.
Παράλληλα ο ΟΣΕΘ στοχεύει στην αύξηση του αριθμού των λεωφορείων που θα βρίσκονται στους δρόμους να φθάσει τα πεντακόσια μαζί με εξωτερικές γραμμές και εφεδρικά οχήματα. Με τις λεωφορειακές γραμμές που διέρχονται από κεντρικούς δρόμους να μην αναμένεται να αλλάξουν πολύ, η μελέτη αναδιάρθρωσης προβλέπει δραστικό περιορισμό διέλευσης πολλών γραμμών στον άξονα της Εγνατίας. Για τον λόγο αυτό γραμμές κορμού όπως το 14 της Τούμπας, το 3 που διασχίζει σχεδόν όλη την πόλη ή αυτή του αεροδρομίου θα παραμείνουν ως έχουν και θα πραγματοποιούν το έργο με καλύτερες συχνότητες.