Παρασκευή, 27 Σεπτεμβρίου, 2024
Αρχικήseleo ΘέμαΟΑΣΘ: Η αστυνόμεση λόγω Flyover αύξησε την ταχύτητα των λεωφορείων στους δρόμους...

ΟΑΣΘ: Η αστυνόμεση λόγω Flyover αύξησε την ταχύτητα των λεωφορείων στους δρόμους της Θεσσαλονίκης

Αξιοσημείωτη ως εντυπωσιακή είναι αύξηση της ταχύτητας κίνησης των λεωφορείων του ΟΑΣΘ στους οδικούς άξονες του κέντρου της Θεσσαλονίκης που επικεντρώθηκε η αστυνόμευση, μετά την έναρξη των εργασιών κατασκευής του Flyover σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του οργανισμού.

Πρόκειται για ένα συμπέρασμα το οποίο προκύπτει από τα στοιχεία που συλλέγει η Διεύθυνση Κίνησης του ΟΑΣΘ από το σύστημα τηλεματικής, η προσπάθεια λήψης μέτρων για την άμβλυνση των επιπτώσεων στην κυκλοφορία από τις εργασίες του Flyover είναι επιτυχημένη. Σύμφωνα με αυτή στους οδικούς άξονες στους οποίους έχει επικεντρωθεί η επιβολή του ΚΟΚ με έντονη αστυνόμευση, η κυκλοφορία των λεωφορείων όχι μόνον διεξάγεται ικανοποιητικά, αλλά είναι και βελτιωμένη σε σχέση με την περίοδο πριν την έναρξη κατασκευής του έργου. Συγκεκριμένα όπως προκύπτει από αυτή, ο περιορισμός της ανεξέλεγκτης στάσης και στάθμευσης των Ι.Χ., καθώς και ο έλεγχος των φορτοεκφορτώσεων, διευκολύνουν την κυκλοφοριακή ροή, αυξάνοντας την κυκλοφοριακή ικανότητα της οδού. Σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα, ιδιαίτερα σε ώρες αιχμής, η κυκλοφοριακή κατάσταση με το έργο σε εξέλιξη είναι βελτιωμένη σε σύγκριση με το πρόσφατο παρελθόν.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, κ. Κώστας Ταγγίρης επισημαίνει πως: “Η πλέον εντυπωσιακή αύξηση της ταχύτητας των λεωφορείων καταγράφεται στην οδό Εθνικής Αντίστασης, στην Καλαμαριά και αφορά τη μέση ελάχιστη ταχύτητα, στις ώρες αιχμής. Το ποσοστό είναι πράγματι εντυπωσιακό καθώς, σε σύγκριση με το 2023, φθάνει στο 21%.”, υπογραμίζοντας ακόμα ότι χάρη στην εντατική αστυνόμευση από τη Διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης, που έχει ως αποτέλεσμα τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας των λεωφορείων, ο ΟΑΣΘ μπορεί και τηρεί το πρόγραμμα δρομολόγησης, χωρίς να χάνονται δρομολόγια.

Ενδεικτικά παρατίθενται δεδομένα για τα παρακάτω οδικά τμήματα-άξονες:

  • Εθνικής Αντίστασης
    Ειδική Λωρίδα Λεωφορείων (ΕΕΛ, λεωφορειολωρίδα) σε λειτουργία.
    Επιβολή του ΚΟΚ με παρουσία τροχονόμων.
    Συμπεράσματα:
    Αξιοσημείωτη αύξηση της μέσης ταχύτητας στο χρονικό διάστημα 07.00 – 22.00 σε σύγκριση με το 2023 (αγγίζει το 5%).
    Αξιοσημείωτη αύξηση της μέσης ταχύτητας στο χρονικό διάστημα 07.00 – 22.00 σε κάθε μήνα για το πρώτο εξάμηνο.
    Εντυπωσιακή αύξηση της μέσης ελάχιστης ταχύτητας σε σύγκριση με το 2023 – αύξηση της ταχύτητας κατά 21%.
    Εντυπωσιακή αύξηση της μέσης ταχύτητας στις περιόδους αιχμής σε σύγκριση με το 2023 (8,88% και 16,19%) και σημαντική αύξηση σε σύγκριση με το 2019 (2,08% και 2,54%).
  • Λεωφ. Βασ. Όλγας

Ειδική Λωρίδα Λεωφορείων (ΕΕΛ, λεωφορειολωρίδα) σε λειτουργία.
Επιβολή του ΚΟΚ με τεχνητά μέσα (κάμερα) και με έντονη παρουσία τροχονόμων.
Συμπεράσματα:
Σημαντική βάσει των συνθηκών αύξηση της μέσης ταχύτητας στο χρονικό διάστημα 07.00 – 22.00 σε σύγκριση με το 2023 (1,29%).
Σημαντική αύξηση της μέσης ταχύτητας στο χρονικό διάστημα 07.00 – 22.00 τον Μάιο και τον Ιούνιο (υπερβαίνει το 5%).
Αξιοσημείωτη αύξηση της μέσης ελάχιστης ταχύτητας σε σύγκριση με το 2023 – αύξηση της ταχύτητας κατά 4,44%.
Αξιοσημείωτη αύξηση της μέσης ταχύτητας στις περιόδους αιχμής σε σύγκριση με το 2023 (4,44%) και με το 2019 (υπερβαίνει το 10%).

  • Βασ. Γεωργίου
    Ειδική Λωρίδα Λεωφορείων (ΕΕΛ, λεωφορειολωρίδα) σε λειτουργία (μικρό τμήμα).
    Επιβολή του ΚΟΚ με τεχνητά μέσα (κάμερα) και με έντονη παρουσία τροχονόμων.
    Συμπεράσματα:
    Σημαντική βάσει των συνθηκών αύξηση της μέσης ταχύτητας στο χρονικό διάστημα 07.00 – 22.00 σε σύγκριση με το 2023 (2,26%).
    Αξιοσημείωτη αύξηση της μέσης ταχύτητας στο χρονικό διάστημα 07.00 – 22.00 τον Μάιο και τον Ιούνιο (υπερβαίνει το 8% και το 6% αντίστοιχα).
    Σημαντική αύξηση της μέσης ελάχιστης ταχύτητας σε σύγκριση με το 2023 – αύξηση της ταχύτητας κατά 2,11%.
    Σημαντική αύξηση της μέσης ταχύτητας στην πρωινή περίοδο αιχμής σε σύγκριση με το 2023 (1,73%) και με το 2019 (2,56%).
  • 4. Οδός Τσιμισκή
    Ειδική Λωρίδα Λεωφορείων (ΕΕΛ, λεωφορειολωρίδα) σε λειτουργία.
    Επιβολή του ΚΟΚ με τεχνητά μέσα (κάμερα) και με έντονη παρουσία τροχονόμων.
    Συμπεράσματα:
    Σημαντική βάσει των συνθηκών αύξηση της μέσης ταχύτητας στο χρονικό διάστημα 07.00 – 22.00 σε σύγκριση με το 2023 (4,77%).
    Σημαντική αύξηση της μέσης ταχύτητας στο χρονικό διάστημα 07.00 – 22.00 τους περισσότερους μήνες (τον Ιανουάριο μειώνεται οριακά 0,51%).
    Αξιοσημείωτη αύξηση της μέσης ελάχιστης ταχύτητας σε σύγκριση με το 2023 – αύξηση της μέσης ταχύτητας κατά 8,51%.
    Σημαντική αύξηση της μέσης ταχύτητας στις περιόδους αιχμής σε σύγκριση με το 2023 (4,39%) και με το 2019 (5,20%).
  • 5. Κ. Καραμανλή
    Επιβολή του ΚΟΚ με έντονη παρουσία τροχονόμων.
    Συμπεράσματα:
    Σημαντική αύξηση της μέσης ταχύτητας στο χρονικό διάστημα 07.00 – 22.00 σε σύγκριση με το 2023 (3,49%).
    Αξιοσημείωτη αύξηση της μέσης ταχύτητας στο χρονικό διάστημα 07.00 – 22.00 σε κάθε μήνα για το πρώτο εξάμηνο (τον Απρίλιο μειώνεται οριακά 0,52%).
    Εντυπωσιακή αύξηση της μέσης ελάχιστης ταχύτητας σε σύγκριση με το 2023 – αύξηση της ταχύτητας κατά 12,20%.
    Εντυπωσιακή αύξηση της μέσης ταχύτητας στις περιόδους πρωινής αιχμής σε σύγκριση με το 2023 (12,20%) και με το 2019 (10,71%).

Ακολουθήστε το seleo.gr στο Facebook και στο Twitter

 

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

Χορηγός Επικοινωνίας



Διαβάστε Ακόμα