Η πρακτική του delivery στις λαϊκές αγορές δεν τις εκσυγχρονίζει, αλλά αντίθετα αλλοιώνει την έννοια και τη φιλοσοφία τους, τονίζει η Ομοσπονδία Σωματείων Επαγγελματιών Παραγωγών Πωλητών Λαϊκών Αγορών Μακεδονίας- Θεσσαλίας- Θράκης «Ομόνοια».
«Εμείς θέλουμε τους καταναλωτές στις λαϊκές αγορές, θέλουμε οι καταναλωτές να έχουν τη δυνατότητα επιλογής προϊόντων από τους πάγκους που στήνουμε, να συγκρίνουν ποιότητες, προελεύσεις, τιμές, ακόμη και πρόσωπα», τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση. «Δεν θέλουμε να μετατρέψουμε τον κόσμο που επισκέπτεται τις λαϊκές αγορές σε έναν πελάτη ενός μανάβικου, μιας γειτονικής φρουτεμπορικής ή των σούπερ μάρκετ», επισημαίνεται και προστίθεται πως η έννοια του delivery που θέλει να περάσει το νομοσχέδιο για τις λαϊκές αγορές αποτελεί έναν τρόπο «για να δικαιολογηθεί η ύπαρξη “εκσυγχρονισμένων εταιρειών” στον χώρο των λαϊκών αγορών».
Επισημαίνεται ότι κάποιοι παραγωγοί λαϊκών αγορών εκτελούν ήδη τηλεφωνικές παραγγελίες, είτε σε κάποια μονογονεϊκή οικογένεια, έναν φίλο ή πελάτη ή σε κάποιο άτομο με αναπηρία.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ