Τετάρτη, 18 Δεκεμβρίου, 2024
Αρχικήseleo ΘέμαΈτσι θα είναι το επαναφορτιζόμενο εισιτήριο του μετρό Θεσσαλονίκης

Έτσι θα είναι το επαναφορτιζόμενο εισιτήριο του μετρό Θεσσαλονίκης

.

******

Στον θόρυβο που προκλήθηκε από την παρουσίαση του νέου λογότυπου του μετρό Θεσσαλονίκης αναφέρθηκε μεταξύ άλλων ο υπουργός Μεταφορών, κ. Χρήστος Σταϊκούρας στο πλαίσιο συνέντευξης του σε τηλεοπτική εκπομπή.

Συγκεκριμένα κατά την παρουσία του στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι» στον τηλεοπτικό σταθμό Mega ανέφερε χαρακτηριστικά: «Δεν θα χαρακτηρίσω τον θόρυβο δικαιολογημένο ή αδικαιολόγητο, τόσο ως προς την ουσία του θέματος όσο και ως προς το λογότυπο. Θα ήθελα το Ελληνικό Μετρό να έχει λύσει το θέμα πρωθύστερα. Δεν πρέπει να μένουμε στην τελευταία στιγμή για να αντιμετωπίζουμε στη χώρα προβλήματα. Αν γινόταν νέος διαγωνισμός και όχι απευθείας ανάθεση από την Ελληνικό Μετρό, δεν θα προλαβαίναμε να έχουμε έγκαιρα το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης, για να το πω διαφορετικά, την ταυτότητα».

Ακόμα ο κ. Σταϊκούρας αναφέρθηκε και στις προδιαγραφές ασφαλείας του έργου δηλώνοντας ότι: «Οι έλεγχοι και οι δοκιμές στα συστήματα και τους συρμούς έχουν ξεκινήσει από το 2021. Αρχικά χειροκίνητα και στη συνέχεια ηλεκτρονικά. Και σήμερα γίνονται σε κανονική εμπορική λειτουργία. Ταυτόχρονα γίνονται οι έλεγχοι στην ίδια την ιδιωτική εταιρεία που έχει αναλάβει την λειτουργία και τη συντήρηση του Μετρό. Είναι η εταιρεία που λειτουργεί ήδη κατά τον ίδιο τρόπο το Μετρό Κοπεγχάγης και αυτό του Μιλάνου. Η εταιρεία ανέφερε ότι επί 40 χρόνια που λειτουργεί αυτά τα συστήματα ασφαλείας δεν έχει καταγραφεί ούτε ένα δυστύχημα. Και ότι με τα συστήματα που έχουν τοποθετηθεί στο Μετρό Θεσσαλονίκης, η πιθανότητα αστοχίας είναι μία στα 100.000 χρόνια».

Παράλληλα στην εκπομπή παρουσιάστηκε και το επαναφορτιζόμενο εισιτήριο το οποίο θα κοστίζει 0,60 ευρώ. Τέλος ο αρμόδιος υπουργός επισήμανε και ορισμένα από τα χαρακτηριστικά του έργου όπως για παράδειγμα ότι υπάρχουν δύο ξεχωριστές σήραγγες και ο ένας συρμός δεν θα κινείται δίπλα στον άλλον, όπως γίνεται στην Αθήνα. Επίσης, στις ώρες αιχμής τα δρομολόγια θα κινούνται ανά 3,5 λεπτά, ενώ εκτιμούν πως περίπου 254.000 επιβάτες θα χρησιμοποιούν καθημερινά το μέσο.

Ακολουθήστε το seleo.gr στο Facebook και στο Twitter

 

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

Χορηγός Επικοινωνίας



Διαβάστε Ακόμα