Σάββατο, 4 Μαΐου, 2024
ΑρχικήΘεσσαλονίκηΣτις 5,5 ώρες το ταξίδι με τρένο για Θεσσαλονίκη - Πολύμηνη και...

Στις 5,5 ώρες το ταξίδι με τρένο για Θεσσαλονίκη – Πολύμηνη και δύσκολη η ανάταξη του σιδηροδρόμου

Πολύμηνη και κοπιαστική θα είναι η προσπάθεια για την επανεκκίνηση του ελληνικού σιδηροδρόμου, ένα μήνα μετά την τραγωδία των Τεμπών που γεμίζει την κυβέρνηση και τις σιδηροδρομικές εταιρείες με υψηλό αίσθημα ευθύνης.

Η χθεσινή δρομολόγηση των επιβατικών μεταφορών, παρουσία του υπουργού Επικρατείας Γιώργου Γεραπετρίτη, της διοίκηση του ΟΣΕ και στελεχών της Hellenic Train σε κλίμα έντονης συναισθηματικής φόρτισης, επιβεβαιώνει την προσπάθεια της κυβέρνησης να γυρίσει σελίδα μετά το δυστύχημα και να μεγιστοποιήσει τα επίπεδα ασφαλείας. Τόσο για τους εργαζόμενους που καλούνται να παρακάμψουν ελλείψεις και δισταγμούς και να επιστρέψουν με ασφάλεια στο τιμόνι των αμαξοστοιχιών αλλά και για τους χιλιάδες επιβάτες που θα χρειαστεί να απομονώσουν την οργή, την καχυποψία και τον φόβο και να εμπιστευτούν ξανά τα τρένα της Hellenic Train.
Ο δισταγμός πάντως του κόσμου ήταν εμφανής και χθες μετά από ένα μήνα ακινησίας καθώς η εξομάλυνση των ταξιδιών και η ομαλοποίηση των εμπορευματικών μεταφορών που δυσχεραίνονται ξανά λόγω της απεργίας του Σκοπιανού σιδηροδρόμου, προβλέπεται ότι θα πάρει χρόνο.

6 ώρες το χθεσινό ταξίδι για Θεσσαλονίκη

Τα επιβατικά δρομολόγια επέλεξαν χθες 101 επιβάτες από την Αθήνα έως την Θεσσαλονίκη (με τους ενδιάμεσους σταθμούς) και 78 στην επιστροφή από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα. Για την Καλαμπάκα επιβιβάστηκαν 197 επιβάτες και στην επιστροφή προς Αθήνα 147 επιβάτες.
Η διάρκεια του δρομολογίου που έφτασε σχεδόν τις 6 ώρες για Θεσσαλονίκη, με μία στάση μισής ώρας στην Λάρισα και τα 4.43 λεπτά για Καλαμπάκα, όταν οι επιβάτες για χρόνια ακούν για ταχύτητες που θα πέσουν στις 3.30 ώρες, ώστε ο σιδηρόδρομος να ανταγωνιστεί τις αεροπορικές μεταφορές (!), σίγουρα δεν αποτελεί μια νίκη των ελληνικών τρένων. Είναι όμως το επιστέγασμα μιας διαχρονικής παθογένειας που αποκάλυψε με εκκωφαντικό θόρυβο, το πολύνεκρο δυστύχημα και που χρειάζεται συλλογική προσπάθεια για να καλυφθούν μέσα σε λίγους μήνες οι τραγικές ελλείψεις και τα κενά δεκαετιών.
Χθες ο κ. Γεραπετρίτης υποστήριξε ότι η επανεκίννηση της επιβατικής αμαξοστοιχίας για Θεσσαλονίκη και Καλαμπάκα γίνεται με μια μικρή χρονική απόκλιση (είχε προγραμματιστεί για την 1 Απριλίου).Επανέλαβε όμως τις δεσμεύσεις της κυβέρνησης ώστε όλες οι συμβάσεις οι οποίες συνδέονται με τα συστήματα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης να ολοκληρωθούν έγκαιρα έτσι ώστε «τέλος Σεπτεμβρίου να είναι σε λειτουργία ένα απολύτως ασφαλές δίκτυο, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα σε όλα τα διεθνή standards για την προστασία των επιβατών».

Ακολουθήστε το seleo.gr στο Facebook και στο Twitter

 

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

Χορηγός Επικοινωνίας


 

Διαβάστε Ακόμα