Μια ενδιαφέρουσα ξενάγηση στο εσωτερικό του ηλεκτροκίνητου 12μετρου λεωφορείου που βρίσκεται στη φετινή ΔΕΘ προς επίδειξη στο περίπτερο του Υπουργείου Υποδομών, έλαβε χώρα κατά τις ημέρες έναρξης της 87ης ΔΕΘ.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕΘ επισκέφθηκε το χώρο και συναντήθηκε με ανώτατους εκπροσώπους της κατασκευάστριας εταιρίας (YTONG) και των της εταιρίας των εισαγωγέων, συζήτησαν για τα θέματα της επικείμενης ολοκλήρωσης της τμήματος 5 της διαδικασίας του Διαγωνισμού του Υπουργείου Μεταφορών για προμήθεια των πρώτων (110) απλών 12μετρων (νυκτερινής φόρτισης) ηλεκτροκίνητων οχημάτων αστικής συγκοινωνίας για τη Θεσσαλονίκη.
Αναμένεται να εμπλουτίσουν το στόλο της αστικής συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης σε λίγους μήνες. Αποτελούν τα πρώτα «καθαρά» οχήματα που θα κυκλοφορήσουν στην Ελλάδα για τους στόλους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης και η εμβέλειά τους είναι σχεδόν 200KM (maximum) την ημέρα. Ήδη ο ΟΣΕΘ καταλήγει στην επιλογή των γραμμών που θα δρομολογηθούν τα οχήματα και σύντομα θα ανακοινωθούν ενώ, το αμαξοστάσιο Σταυρούπολης του ΟΑΣΘ αναμένεται να φιλοξενήσει το νέο στόλο.
«Οι πυρετώδες προετοιμασίες αφορούν μια σειρά από τεχνικές και κατασκευαστικές διευθετήσεις (φορτιστές, μελέτες εφαρμογής και μικροέργα, επαύξηση ισχύος, ρυθμίσεις ελιγμών κ.ά.π.), ενίσχυση επιχειρησιακού σχεδιασμού και μέτρα ευνόητης κυκλοφορίας κ.λπ.», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕΘ Γιάννης Τόσκας, σημειώνοντας ότι όπως προκύπτει από τις μελέτες, η επαύξηση ισχύος θα ανέλθει στα 7MW περίπου και (κινείται σε κανονικό πλαίσιο) και θα προσδώσει νέα πνοή το σύστημα και το συνολικό έργο των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης που ταλανίζεται από παλαιότητα, αστοχίες και αδυναμίες.