Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου, 2024
Αρχικήseleo Θέμα28η Οκτωβρίου: 185.000 αυτοκίνητα έφυγαν από τη Θεσσαλονίκη για το τριήμερο

28η Οκτωβρίου: 185.000 αυτοκίνητα έφυγαν από τη Θεσσαλονίκη για το τριήμερο

.

Από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και το Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας, λαμβάνοντας υπόψη την αυξημένη έξοδο και είσοδο οχημάτων από και προς τα αστικά κέντρα κατά τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου, δόθηκε ιδιαίτερη βαρύτητα και έμφαση στην εφαρμογή τροχονομικών δράσεων αποσκοπώντας στην οδική ασφάλεια των εκδρομέων.

Στο πλαίσιο αυτό, από τις Υπηρεσίες Τροχαίας εφαρμόστηκε ένα ολοκληρωμένο πλέγμα μέτρων τροχαίας και δράσεων, που περιλάμβαναν στοχευμένους και συστηματικούς τροχονομικούς ελέγχους, που στόχευαν στην πρόληψη και αποτροπή τροχαίων ατυχημάτων και στη διευκόλυνση της οδικής κυκλοφορίας.

Οι έλεγχοι επικεντρώθηκαν κυρίως στις «επικίνδυνες» και στις αντικοινωνικές τροχονομικές παραβάσεις, οι οποίες μπορεί να οδηγήσουν σε σοβαρό ή ακόμα και σε θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα, όπως η υπερβολική ταχύτητα, η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση, η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη, το αντικανονικό προσπέρασμα, η παραβίαση της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.) κ.α.

Ειδικότερα, ιδιαίτερη βαρύτητα δόθηκε στην αστυνόμευση της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.) και στην αποτροπή παραβίασης αυτής από χρήστες της οδού, χωρίς να συντρέχει έκτακτος και σοβαρός λόγος.

Άλλωστε, υπενθυμίζεται ότι η Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης προορίζεται μόνο για την κίνηση οχημάτων άμεσης ανάγκης και οχημάτων συντήρησης των αρμόδιων κρατικών υπηρεσιών, καθώς και για την αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών. Οι οδηγοί που παραβιάζουν με οποιονδήποτε τρόπο την Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης, τιμωρούνται με επί τόπου αφαίρεση των κρατικών πινακίδων, της άδειας κυκλοφορίας και της άδειας οδήγησης για εξήντα ημέρες.

Συνολικά, από την 27 Οκτωβρίου έως και χθες Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2022 συγκροτήθηκαν συνολικά 2.544 συνεργεία, από τα οποία ελέγχθηκαν 62.595 οχήματα και βεβαιώθηκαν 14.988 τροχονομικές παραβάσεις. Συγκεκριμένα:

  • 3.541 για υπερβολική ταχύτητα,
  • 510 για μη χρήση ζώνη ασφαλείας,
  • 503 για στέρηση άδειας οδήγησης,
  • 440 για μη χρήση προστατευτικού κράνους,
  • 362 για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ,
  • 290 για έλλειψη ΚΤΕΟ,
  • 176 για Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης,
  • 123 για χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση,
  • 114 για κίνηση στο αντίθετο ρεύμα,
  • 87 για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη,
  • 82 για αντικανονικούς ελιγμούς,
  • 65 για φθαρμένα ελαστικά
  • 61 για αντικανονικό προσπέρασμα,
  • 16 για μη χρήση παιδικών καθισμάτων,
  • 13 για παραβίαση προτεραιότητας,
  • 7 για κίνηση στην αριστερή λωρίδα και
  • 8.598 για λοιπές παραβάσεις.

Ενδεικτικό της διάστασης των μέτρων οδικής ασφάλειας που λήφθησαν το διάστημα από 27 έως 30 Οκτωβρίου 2022 είναι η ιδιαίτερα αυξημένη κίνηση στα σημεία εισόδου και εξόδου από την Αττική και συγκεκριμένα 344.581 έξοδος και 323.438 είσοδος οχημάτων και από τη Θεσσαλονίκη και ειδικότερα 185.133 έξοδος και 189.087 είσοδος οχημάτων.

Η προσπάθεια για την πρόληψη και αποτροπή των τροχαίων ατυχημάτων και την ασφαλή κυκλοφορία των χρηστών του οδικού δικτύου είναι καθημερινή και αδιάκοπη.

Η οδική ασφάλεια είναι υπόθεση όλων μας.

Ας μην ξεχνάμε ότι οδηγώ με Ασφάλεια σημαίνει:

  • Μαθαίνω και εφαρμόζω τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
  • Δεν οδηγώ όταν έχω καταναλώσει οινοπνευματώδη ποτά.
  • Σέβομαι τα όρια ταχύτητας.
  • Δεν κάνω αντικανονικά προσπεράσματα.
  • Δεν παραβιάζω τον κόκκινο σηματοδότη.
  • Σταματώ στο STOP και δίνω προτεραιότητα.
  • Δίνω προτεραιότητα στους πεζούς και στα άτομα με ειδικές ανάγκες.
  • Σέβομαι τα σήματα και τις υποδείξεις των τροχονόμων.
  • Φορώ πάντοτε ζώνη ασφαλείας.
  • Τοποθετώ τα παιδιά στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου και τους φορώ ζώνη ασφαλείας.
  • Σε περίπτωση που οδηγώ ή είμαι συνεπιβάτης σε μοτοσικλέτα φορώ πάντα κράνος.
  • Πριν ξεκινήσω για ταξίδι ελέγχω το όχημα που θα οδηγήσω.
- Advertisement -

Ακολουθήστε το seleo.gr στο Facebook και στο Twitter

 

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

Χορηγός Επικοινωνίας



Διαβάστε Ακόμα