Τετάρτη, 18 Δεκεμβρίου, 2024
ΑρχικήΘεσσαλονίκηΤο ΕΕΘ καινοτομεί στην εκπαίδευση των μελών του - Παρουσιάστηκαν τέσσερα Videos...

Το ΕΕΘ καινοτομεί στην εκπαίδευση των μελών του – Παρουσιάστηκαν τέσσερα Videos MasterClasses

.

******

Σε μια πολύ όμορφη εκδήλωση στο κέντρο Ψηφιακού Μετασχηματισμού και Ψηφιακών Δεξιοτήτων (DT&S) – Cisco, το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης παρουσίασε τέσσερα Videos MasterClasses, τα οποία δημιούργησε, με πρωτοβουλία της Επιτροπής για τη Μετάβαση του Επιμελητηρίου και των Μελών στη Ψηφιακή Εποχή.

Οι θεματικές των Videos είναι Επιχειρηματικότητα, Πωλήσεις, Μάρκετινγκ, Ηγεσία. Στόχος να αποτελέσουν ένα σύγχρονο επιχειρηματικό οδηγό, με το ΕΕΘ να δίνει ιδιαίτερο βάρος στην εκπαίδευση των επαγγελματιών, χρησιμοποιώντας όλα τα μέσα που προσφέρει η σύγχρονη τεχνολογία.

Χαιρετισμό στην εκδήλωση απεύθυναν, από πλευράς τοπικών αυτοδιοικητικών αρχών, ο εκπρόσωπος της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, Αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος κ. Κώστας Γιουτίκας, η Αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης κ. Βούλα Πατουλίδου και ο εκπρόσωπος του Δήμου Θεσσαλονίκης, Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων κ. Εφραίμ (Μάκης) Κυριζίδης.

Ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης κ. Μιχάλης Ζορπίδης τόνισε, ότι είναι στις προτεραιότητες της διοίκησης του ΕΕΘ η εκπαίδευση των μελών του, ενώ ταυτόχρονα,  έδωσε βάρος στη σημασία της ηγετικής νοοτροπίας που πρέπει να έχει ένας επιχειρηματίας, ώστε να εξελίξει την επιχείρηση του. Ο κ. Ζορπίδης αναφέρθηκε στην μεγάλη προσπάθεια εκσυγχρονισμού που καταβάλλεται στο επιμελητήριο, μέσα από το πρόγραμμα ψηφιακής αναβάθμισης που υλοποιείται, ώστε να υπάρχει καλύτερη και πιο γρήγορη εξυπηρέτηση των μελών του, τονίζοντας χαρακτηριστικά «μετά από 17 χρόνια παρουσίας μου στο επιμελητήριο θα ήθελα τα μέλη να μην χρησιμοποιούν χαρτί».

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της επιτροπής για τη Μετάβαση του Επιμελητηρίου και των Μελών στη Ψηφιακή Εποχή κ. Κώστας Βασιλειάδης, στάθηκε στην προσπάθεια εκπαίδευσης των μελών, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στη digital πραγματικότητα που έχει μπει στη ζωή μας. «Το Μάιο του 2020 με πρωτοβουλία του προέδρου μας, Μιχάλη Ζορπίδη, ιδρύθηκε η επιτροπή ψηφιακού μετασχηματισμού. Θελήσαμε να εκπαιδεύσουμε και να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις να πάνε μπροστά. Το 2023 ο digital κόσμος είναι της ίδιας βαρύτητας με τον φυσικό κόσμο. Έτσι θα πρέπει να δείξουμε πώς η επιχειρηματικότητα θα πρέπει να έρχεται σε πλήρη αρμονία με τον ψηφιακό κόσμο και πώς ο ψηφιακός με τον φυσικό κόσμο θα μπορέσουν να φέρουν την ανάπτυξη και την ευημερία και στην κοινωνία. Η πόλη μας αλλάζει. Είμαστε σε πλήρη εξέλιξη μιας εποχής όπου η Θεσσαλονίκη έρχεται να γίνει το κέντρο του ψηφιακού μετασχηματισμού, όχι μόνο για τη χώρα αλλά για τα Βαλκάνια. Ως επιμελητήριο έχουμε τη δύναμη να πάμε επιχειρηματικά την πόλη μπροστά και να τη δούμε να αλλάζει», υπογράμμισε ο κ. Βασιλειάδης.

Κατά την παρουσίαση τω τεσσάρων Digital Videos ο Σύμβουλος Μάρκετινγκ κ. Θέμης Σαρανταένας, ο οποίος είχε την ευθύνη της επιμέλειας του περιεχομένου των MasterClasses, αναφέρθηκε στην αναζήτηση τρόπων ώστε τα μέλη του επιμελητηρίου να δουλέψουν καλύτερα τις επιχειρήσεις τους. «Θα δώσουμε “σφηνάκια” γνώσης, σύντομα ερεθίσματα στους ανοιχτόμυαλους επιχειρηματίες και επίσης επειδή δεν υπάρχει χρόνος στη σύγχρονη καθημερινότητα για τη μάθηση δύσκολων εννοιών, θα δώσουμε εικόνα, σύντομα βίντεο μέσα από την πλατφόρμα του YouTube», δήλωσε.

Αναλύοντας τις τέσσερις θεματικές ο κ. Σαρανταένας για την επιχειρηματικότητα επισήμανε «στόχος μιας επιχείρησης είναι το κέρδος, η παραγωγή πλούτου. Πρέπει οι επιχειρήσεις να έχουν όραμα, να κάνουν scale up, να έχουν υπομονή και επιμονή».

Όσον αφορά τη θεματική του Μάρκετινγκ μεταξύ άλλων είπε «δεν υπάρχει non budget μάρκετινγκ. Το μάρκετινγκ κοστίζει αλλά είναι πάρα πολύ σημαντικό γιατί προετοιμάζει τον πελάτη σου για την πώληση. Το μάρκετινγκ δημιουργεί προϊόντα και υπηρεσίες, τα κάνει διαθέσιμα στους πελάτες και μας κάνει να βλέπουμε διαφορετικά τον ανταγωνισμό για να κάνουμε σωστές πωλήσεις».

Αναφερόμενός στις Πωλήσεις, ανέδειξε την σημαντικότητα της επικοινωνίας του επαγγελματία με τον πελάτη. «Η πώληση βασίζεται κατά 80% στο να ακούς τον πελάτη και λιγότερο να μιλάς. Στην πραγματικότητα η πώληση έχει να κάνει με την πειθώ. Το Α και το Ω στις πωλήσεις είναι η επικοινωνία. Δουλειά του επαγγελματία είναι να καταλάβει τι ζητούν οι πελάτες», επισήμανε.

Τελευταία θεματική «Ηγεσία» με τον κ. Σαρανταένα να θεωρεί πολύ σημαντικό το συγκεκριμένο στοιχείο, καθώς όπως τόνισε «Ο ηγέτης δημιουργεί όραμα, δείχνει το δρόμο».

Στην εκδήλωση το «παρών» έδωσαν επίσης, η ευρωβουλευτής της ΝΔ κ. Μαρία Σπυράκη και η Τομεάρχης Τουρισμού του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ, βουλευτής Θεσσαλονίκης κ. Κατερίνα Νοτοπούλου.

Τα τέσσερα digital videos MasterClasses θα είναι διαθέσιμα για τα μέλη του ΕΕΘ μέσα από το κανάλι του στο You Tube, όπου θα αναρτηθούν.

Η σύνθεση της Επιτροπής για τη Μετάβαση του Επιμελητηρίου και των Μελών στη Ψηφιακή Εποχή είναι:

Πρόεδρος: Κώστας Βασιλειάδης

Μέλη: Κλεόβουλος Θεοτόκης, Νικόλαος Καλλινικίδης, Γεώργιος Κουζούνης, Βάιος Μπαλίτσας, Ιωάννης Μπακάλης, Ιωάννης Σούλας

Ακολουθήστε το seleo.gr στο Facebook και στο Twitter

Ακολουθήστε το seleo.gr στο Facebook και στο Twitter

 

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

Χορηγός Επικοινωνίας



Διαβάστε Ακόμα