Σάββατο, 23 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΘεσσαλονίκηΣτ. Αγγελούδης: Θα πρέπει η 6η προβλήτα του λιμένος Θεσσαλονίκης να γίνει...

Στ. Αγγελούδης: Θα πρέπει η 6η προβλήτα του λιμένος Θεσσαλονίκης να γίνει χθες και να τελειώσει αυτό το γεφύρι της Άρτας

.

Την πεποίθηση ότι «θα πρέπει η 6η προβλήτα να γίνει χθες και να τελειώσει αυτό το γεφύρι της Άρτας γιατί αυτό θα είναι η αναπτυξιακή εκδοχή του πλεονεκτήματος που λέμε στρατηγικό σημείο μέσω του λιμένος και της θάλασσας», εξέφρασε ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης.

Μιλώντας στο συνέδριο Thessaloniki Future Thinking Dialogues (TFTD 2024), που πραγματοποιείται στη Θεσσαλονίκη, με θέμα «αστική ανθεκτικότητα για το μέλλον – έτοιμες πόλεις», σε μια διοργάνωση του Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, υπό την αιγίδα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ο κ. Αγγελούδης περιέγραψε το όραμά του για την πόλη και τη μελλοντική της ταυτότητα.

«Θα ήθελα, σε πέντε χρόνια όλοι να έχουμε λύσει τα θέματα της βιώσιμης κινητικότητας, δηλαδή από τα 40.000 μόνο δέντρα που έχει η πόλη να έχει 100.000, να έχει διπλασιάσει τα πάρκα της σε πράσινο και αναδιάρθρωση των χώρων, να έχει λύσει τα ζητήματα που έχουν να κάνουν με την κίνηση και την κυκλοφορία, να έχουν ολοκληρωθεί οι παρεμβάσεις που έχουμε συνεννοηθεί και προσπαθούμε να τρέξουμε, δηλαδή οι μεγάλες αναπλάσεις στην Αριστοτέλους, το Διοικητήριο, την πλατεία Δημοκρατίας, το ντεκ στην παραλία, την πλατεία Ελευθερίας και την επέκταση της Αγίας Σοφίας», τόνισε ο δήμαρχος. Σε όλα αυτά, όπως είπε, θα πρέπει να προστεθούν οι αναπλάσεις της ευρύτερης περιοχής στη δυτική και την ανατολική Θεσσαλονίκη.

Μεταξύ, άλλων, ο κ. Αγγελούδης σημείωσε ότι κανένα πλάνο ανάπτυξης δεν μπορεί να είναι επιτυχές, αν η πόλη δεν έχει κατακτήσει τη βιωσιμότητα και τόνισε ότι στόχος της νέας δημοτικής αρχής είναι μια αναπτυξιακή προσπάθεια με προϋποθέσεις να «τρέξουν» οι αναγκαίες μεγάλες υποδομές, που είναι η υποχρέωση της κεντρικής διοίκησης και να υπάρχουν πρωτοβουλίες για να καλύψουν κενά που συνδέονται με την καθημερινότητα. «Η επόμενη αναπτυξιακή μας προσπάθεια έχει στόχο η πόλη μας να είναι καθαρή, οι υποδομές της να λειτουργούν, να έχει σύγχρονα μέσα μεταφοράς, πράσινο και ανθεκτικότητα, να πάει από την εποχή των έξυπνων πόλεων στην εποχή του ΙΤ», πρόσθεσε. Ανέφερε, επίσης, ότι τα πλεονεκτήματα της πόλης είναι το στρατηγικό σημείο στο οποίο βρίσκεται, το ιδιαίτερο ανθρώπινο δυναμικό της και οι δυνατότητές της στον τουρισμό.

Από την πλευρά του, ο Σταύρος Ανδρεάδης, πρόεδρος της Πολιτιστικής Εταιρείας Επιχειρηματιών Βορείου Ελλάδος, δήλωσε: «Εγώ θα οραματιζόμουν τη Θεσσαλονίκη ως μια πόλη που κουβαλάει μέσα της όλη την ευρωπαϊκή ιστορία» και συμπλήρωσε: «χωρίς να ντρέπεται για το παρελθόν της μια τέτοια πόλη θα είναι πολύ παλιά αλλά και πολύ νέα».

Μιλώντας για τα προβλήματα της Θεσσαλονίκης σχολίασε ότι μεγάλο μέρος της κοινωνίας της έχει συμβιβαστεί με μια κατάσταση ευτέλειας, έχει παραδοθεί και δεν προχωρά σε κινήσεις ώστε κάτι να αλλάξει. Από την άλλη πλευρά, έκανε λόγο για μια λαθεμένη και αρρωστημένη σχέση της Θεσσαλονίκης και όλων των περιφερειακών πόλεων με ένα συγκεντρωτικό κεντρικό κράτος, ένα υπερδιογκωμένο κράτος της Αθήνας. Παρ’ όλα αυτά εξέφρασε την άποψη ότι η Θεσσαλονίκη είναι μια από τις 50 περιφερειακές ευρωπαϊκές μητροπόλεις σήμερα, με προσωπικότητα, οικονομική δραστηριότητα και αυτοτέλεια που προσπαθούν να προβάλλουν την ταυτότητά τους και τα προνόμια που έχουν.

«Η Θεσσαλονίκη είναι ίσως η πιο άγνωστη από αυτές τις 50 πόλεις. Αυτό είναι μειονέκτημα, αλλά μπορεί να εξελιχτεί σε πλεονέκτημα, γιατί μπορεί να βγάλει ένα νέο πρόσωπο και να γίνει ένας πολύ ενδιαφέρον νέος προορισμός», είπε και πρόσθεσε ότι η πόλη μπορεί να κεφαλοποιήσει όλα αυτά τα πράγματα, αλλά μόνο αν επώδυνα σταθεί απέναντι στον εαυτό της και αποφασίσει να βελτιώσει πράγματα.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

- Advertisement -

Ακολουθήστε το seleo.gr στο Facebook και στο Twitter

 

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

Χορηγός Επικοινωνίας



Διαβάστε Ακόμα