Αποτελεί βασική προτεραιότητα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και της Κυβέρνησης, η υλοποίηση του Παιδιατρικού Νοσοκομείου στο Φίλυρο και των παρεμβάσεων και έργων για την ασφαλή και ταχεία πρόσβαση των ασθενών σε αυτό τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση.
Μάλιστα, ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι έχει εξασφαλιστεί χρηματοδότηση ύψους 10 εκατομμυρίων ευρώ, μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, για τη ριζική ανακατασκευή του υφιστάμενου οδικού δικτύου και ότι η Εγνατία Οδός έχει ήδη προβεί στη βελτίωση της λεωφόρου Παπανικολάου, που συνδέει την περιφερειακή οδό με το Φίλυρο.
Επισήμανε ότι στόχος είναι να ενισχυθούν οι οδικές υποδομές ώστε με την έναρξη λειτουργίας του Νοσοκομείου το 2025, να διασφαλιστεί η ασφαλής προσέγγιση σε αυτό.
Υπενθύμισε πως η σημερινή Κυβέρνηση παρέλαβε το συγκεκριμένο έργο με πολλά τεχνικά προβλήματα, καθώς το 2018 η τότε πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Άμυνας είχε αρνηθεί να παραχωρήσει το Στρατόπεδο Καρατάσιου και επελέγη τελικά ο συγκεκριμένος χώρος, που δεν επαρκεί και δε διαθέτει τις κατάλληλες οδικές υποδομές.
Σημείωσε ότι η μελέτη της οδοποιίας για την οδική σύνδεση του νέου Παιδιατρικού Νοσοκομείου έχει ολοκληρωθεί με μέριμνα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και αυτήν την στιγμή εκκρεμεί το Κτηματολόγιο, που τελεί υπό έγκριση, κι ακολούθως θα κηρυχθούν οι απαιτούμενες συμπληρωματικές απαλλοτριώσεις, με τη διαδικασία που ακολουθείται για έργα εθνικής σημασίας ή ειδικού σκοπού ώστε να προχωρήσουν όσο πιο γρήγορα. Στο σημείο αυτό επισήμανε ότι με τις αλλαγές στο νόμο 4412, προωθείται και η επιτάχυνση των απαλλοτριώσεων για δημόσια έργα.
Ο κ. Καραμανλής κλείνοντας τόνισε ότι η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας θα διευκολύνει την ιδιωτική μη κερδοσκοπική πρωτοβουλία, όπως αυτή που έχει αναλάβει το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος για το Παιδιατρικό Νοσοκομείο, αλλά και ότι η Θεσσαλονίκη σε τέσσερα χρόνια από τώρα θα έχει ένα σύγχρονο Μετρό, τις αστικές συγκοινωνίες που της αξίζουν, το flyover και σύνδεση του λιμανιού με οδικούς και σιδηροδρομικούς άξονες, ώστε να παίξει το ρόλο που πρέπει ως η πρωτεύουσα της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.