Περισσότερα από 9.500 ευρώ φαίνεται πως ξόδεψε ο δήμος Θεσσαλονίκης για να διαφημιστεί η πόλη σε περιοδικό.
Ειδικότερα, σύμφωνα με όσα αναφέρει σχετικό έγγραφο που έχει αναρτηθεί στην Διαύγεια, ο δήμος Θεσσαλονίκης πλήρωσε το ποσό των 9.920 ευρώ με την αιτιολογία «δαπάνη δημοσίευσης άρθρου και ανάρτηση του στην ηλεκτρονική έκδοση του περιοδικού Incredible – Greece.com».
Όσον αφορά το «Incredible Greece» πρόκειται για το επίσημο περιοδικό της Fraport Greece και η ιστοσελίδα incredible-greece.com είναι η ηλεκτρονική πλατφόρμα του.