Όπως λέει αναλυτικά: “Όταν ο Δήμος Θεσσαλονίκης επέλεξε να αγοράσει τα μεταχειρισμένα λεωφορεία της Λειψίας, όχι μόνο η αντιπολίτευση αλλά και οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ και οι συνδικαλιστές, τους προειδοποιούσαν να μην προχωρήσουν στην αγορά γιατί τα λεωφορεία ήταν ακατάλληλα.
Όταν τα λεωφορεία τέθηκαν στην κυκλοφορία οι Θεσσαλονικείς τα αποκαλούσαν «σαπάκια» και δικαίως, αφού κάθε λίγο και λιγάκι παρουσίαζαν και ένα πρόβλημα, όπως όλα τα μεταχειρισμένα οχήματα άλλωστε.
Όταν φάνηκε ότι τα λεωφορεία ήταν ακατάλληλα για τις καιρικές συνθήκες της Ελλάδας γιατί δεν διέθεταν κλιματισμό αλλά ούτε καν ανοιγόμενα παράθυρα, η Διοίκηση αναγκαστικά τα απέσυρε και ο Πρόεδρος του Οργανισμού στην προσπάθειά του να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα επιτέθηκε στους εργαζόμενους και τους συνδικαλιστές για το ότι έβγαλαν στην επιφάνεια το θέμα της απόσυρσης μέχρι να… χειμωνιάσει
Σήμερα εν μέσω θέρους, με λεωφορεία στα αμαξοστάσια να περιμένουν να αλλάξει ο καιρός, άλλα να καίγονται στις ανηφόρες και άλλα να λαμπαδιάζουν, θα δοθούν άλλα 1,7 εκατ. για λίφτινγκ στα «σαπάκια».
Δικαίως ο ΣΥΡΙΖΑ έχει υποστηρίξει ότι «αν κάποτε ο κόσμος γελούσε με τον συνδυασμό των λέξεων ‘μετρό’ και ‘Θεσσαλονίκη’, τώρα πια τα λεωφορεία ήρθαν για να συμπληρώσουν το τρίπτυχο. Αν όμως ο κ. Καραμανλής έχει ανάγκη από γέλιο στη ζωή του, ας βρει άλλο τρόπο από το να ταλαιπωρεί τους πολίτες της Θεσσαλονίκης».