Τετάρτη, 27 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΘεσσαλονίκηΚαταγγελία ΔΑΣ ΟΑΣΘ: Εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ μεταφέροντα στα εκδοτήρια του ΜΕΤΡΟ για...

Καταγγελία ΔΑΣ ΟΑΣΘ: Εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ μεταφέροντα στα εκδοτήρια του ΜΕΤΡΟ για να καλύψουν κενά που θα έπρεπε να καλύψει η ιδιωτική εταιρεία

.

Το ζήτημα της απόσπασης εργαζομένων του ΟΑΣΘ στα εκδοτήρια του Μετρό Θεσσαλονίκη για να καλύψουν, όπως αναφέρουν, κενά που θα έπρεπε να καλύψει η ιδιωτική εταιρεία, αναδεικνύει με ανακοίνωσή της η ΔΑΣ ΟΑΣΘ.

Η ανακοίνωση της ΔΑΣ :

Ακόμα δεν ξεκίνησε η λειτουργία του ΜΕΤΡΟ και εμφανίστηκαν ήδη τα πρώτα σημάδια της επιλεκτικής προχειρότητας και της ανοργανωσιάς.

Πριν από περίπου μια εβδομάδα ο ΟΑΣΘ έδωσε εντολή σε 26 εργαζόμενους του να μεταβούν από το συνήθη χώρο εργασίας τους στις εγκαταστάσεις του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης για να εκπαιδευτούν σε χειρισμό Η/Υ.

Από τις πληροφορίες που μας μετέφεραν οι συνάδελφοι προκύπτει ότι θα απασχοληθούν στα εκδοτήρια στους σταθμούς του ΜΕΤΡΟ για την έκδοση των νέων ηλεκτρονικών καρτών από τον επόμενο μήνα της έναρξης της λειτουργίας του και για ένα διάστημα ενώ κάποιοι ίσως παραμείνουν μόνιμα εκεί !

Η εταιρία λειτουργίας του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης «THEMA» Α.Ε. έχει δικούς της υπαλλήλους για να επανδρώσουν τους 5 από τους 13 σταθμούς ωστόσο για τους υπόλοιπους 8 θα αξιοποιηθούν υπάλληλοι του ΟΑΣΘ.

Ο Γενικός κανονισμός Προσωπικού του ΟΑΣΘ ορίζει ότι «Τόπος εργασίας για το προσωπικό του ΟΑΣΘ θεωρείται κάθε χώρος δραστηριότητας του Οργανισμού» και «Το προσωπικό προσφέρει τις υπηρεσίες του σε οποιανδήποτε χώρο δραστηριότητας του ΟΑΣΘ τοποθετηθεί»

(Άρθρο 9 ΦΕΚ 1930Β/08-09-2009)

Τα εκδοτήρια του ΜΕΤΡΟ δεν είναι χώρος δραστηριότητας του ΟΑΣΘ, γιατί λοιπόν πάρθηκε η απόφαση να «αποσπαστούν» εργαζόμενοι του για να καλύψουν κενά που θα έπρεπε να καλύψει η ιδιωτική εταιρία ;

Με ποια κριτήρια επιλέχθηκαν οι 26 υπάλληλοι του ΟΑΣΘ και από ποιους ;

Λήφθηκε υπόψη ότι κάποιοι από αυτούς δεν είχαν ποτέ σχέση με χειρισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών ;

Λήφθηκε υπόψη ότι ενώ θα εργαστούν για μήνες -ή και μόνιμα- σε ένα τέτοιο μαζικό χώρο εξυπηρετώντας εκατοντάδες επιβάτες καθημερινά δεν γνωρίζουν πιστοποιημένα καμία ξένη γλώσσα ;

Λήφθηκε υπόψη ότι ορισμένοι από αυτούς εργάζονταν στο προηγούμενο πόστο τους λόγω ασθένειας και τώρα μετακινούνται σε ένα τελείως διαφορετικό περιβάλλον με ένταση και αυξημένες απαιτήσεις  ;

Έχει ευθύνη η κυβέρνηση που ενώ είχε τόσο χρόνο μπροστά της δεν έκανε το σωστό προγραμματισμό και τώρα με «πασαλείμματα» της τελευταίας στιγμής θα προσπαθήσει να παρουσιάσει μια πλασματική εικόνα μπροστά στις κάμερες και τα φώτα των εγκαινίων της λειτουργίας του ΜΕΤΡΟ.

Έχει τη σημασία του και ότι το Συνδικάτο Εργαζομένων του ΟΑΣΘ μια βδομάδα τώρα σιωπά και δεν έχει βγάλει ούτε μια ανακοίνωση για το θέμα.

Τις ευθύνες του ΟΣΕΘ και της «THEMA» Α.Ε. που είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για το συγκεκριμένο μπάχαλο με την έκδοση των ηλεκτρονικών καρτών δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να τις επωμιστούν οι συνάδελφοι μας.

 

Να γυρίσουν πίσω στα προηγούμενα καθήκοντα τους οι 26 συνάδελφοι μας και να σταματήσει η ταλαιπωρία τους.

Δεν έχουν καμιά δουλειά να εξυπηρετούν την ιδιωτική εταιρία.

 

 

 

- Advertisement -

Ακολουθήστε το seleo.gr στο Facebook και στο Twitter

 

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

Χορηγός Επικοινωνίας



Διαβάστε Ακόμα