Στην λειτουργία της νέας τηλεφωνικής γραμμής 15192 για την καταγραφή αιτημάτων των δημοτών σχετικά με το σύνολο των αρμοδιοτήτων του προχωρά ο δήμος Θεσσαλονίκης.
Πρόκειται για μια γραμμή οποία θα λειτουργεί καθημερινά από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή, στο διάστημα από τις 08:00 έως τις 17:00 αναφορικά με ζητήματα αρμοδιότητας του δήμου, όπως η καθαριότητα, η απομάκρυνση ογκωδών, το πράσινο, δημόσιος χώρος κτλ. Στην συνέχεια τα εν λόγω αιτήματα θα προωθούνται από τους υπαλλήλους του δήμου προς επίλυση στις αρμόδιες Υπηρεσίες.
Η τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης των πολιτών λειτουργεί προσθετικά στην εφαρμογή «Βελτιώνω την πόλη μου» και αναμένεται να συμβάλει τόσο στην αμεσότερη «χαρτογράφηση» των προβλημάτων όσο και στην ταχύτερη δυνατή επίλυσή τους. Με το νέο αυτό εργαλείο που έχουν στη διάθεσή τους οι δημότες επιβεβαιώνεται η δέσμευση της δημοτικής Αρχής για την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής τους και την αλλαγή της εικόνας της πόλης.
Πηγή:ertnews.gr