Ο Τουριστικός Οργανισμός Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής αποδεικνύουν έμπρακτα ακόμα μία φορά ότι οι συνέργειες και η εξωστρέφεια είναι μονόδρομος για την νέα μετά-covid εποχή και την επανεκκίνηση του τουρισμού.
Με τα τουριστικά πλεονεκτήματα του προορισμού, τις μορφές εναλλακτικού τουρισμού και τα γαστρονομικά ατού της πόλης, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης μαζί με τον Οργανισμό Τουρισμού Χαλκιδικής κέρδισαν το ενδιαφέρον των Γάλλων Tour Operators στα Live on B2B meetings στο GREEK FRENCH ALTERNATIVE TOURISM & GASTRONOMY WORK SHOP τα οποία πραγματοποιήθηκαν 13, 14 και 15 Απριλίου 2021.
Στις διαδικτυακές συναντήσεις που πραγματοποιήθηκαν, σε κάποιες από τις οποίες συμμετείχε το τμήμα τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης και ο τομέας τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, έγινε, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση των φορέων, φανερή η πρόθεση και τάση των Γάλλων τουριστών να εγκαταλείψουν τους μακρινούς παραδοσιακούς προορισμούς και να στραφούν σε κοντινότερους αναζητώντας εναλλακτικές τουριστικές εμπειρίες. Από τις συναντήσεις με τους Γάλλους πράκτορες προέκυψε ότι παρόλη την ισχνή τουριστική σεζόν του 2020, η Θεσσαλονίκη και η Χαλκιδική κέρδισαν τις προτιμήσεις των μεμονωμένων Γάλλων ταξιδιωτών την περσινή χρονιά, γεγονός που φαίνεται να επαναλαμβάνεται και φέτος.
Στο πλαίσιο αυτό, η Χαλκιδική και η Θεσσαλονίκη παρουσιάστηκαν ως μία εναλλακτική πρόταση που συνδυάζει μοναδικά την αδιάκοπη και πολύ-πολιτισμική ιστορία της πόλης, την πλούσια γαστρονομική σκηνή της Θεσσαλονίκης με την ποικιλομορφία και τη φυσική ομορφιά της Χαλκιδικής, με τα τοπικά προϊόντα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας καθώς και τους φιλόξενους ανθρώπους της που προσφέρουν ξεχωριστές εμπειρίες στους επισκέπτες και κερδίζουν τις εντυπώσεις.