spot_imgspot_img
ΑρχικήΘεσσαλονίκηΧρ. Γιαννούλης: «Να προασπίσουμε τον κοινωνικό χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών»

Χρ. Γιαννούλης: «Να προασπίσουμε τον κοινωνικό χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών»

Τα βέλη κατά της κυβέρνησης και του προέδρου του ΟΑΣΘ,  στρέφει ο βουλευτής Α Θεσσαλονίκης  του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Γιαννούλης για την κατάσταση στον ΟΑΣΘ.

”Σε δυο χρόνια, εγκαταλείφθηκε, με υπουργικό σχεδιασμό, η σωστή συντήρηση των οχημάτων και οδηγήθηκαν σε αχρηστία 160 λεωφορεία, ενώ την ίδια ώρα η διοίκηση προχωρούσε στη μίσθωση 127 λεωφορείων από ιδιώτη και στη μίσθωση 120 λεωφορείων των ΚΤΕΛ”, αναφέρει σε ανακοίνωση του, ο βουλευτής Α Θεσσαλονίκης ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Αναπληρωτής Τομεάρχης Μεταφορών, Χρήστος Γιαννούλης

Αναλυτικά η δήλωση του Χρήστου Γιαννούλη. 
«Μετά την ξεκάθαρη παραδοχή του προέδρου του ΟΣΕΘ ότι με ορίζοντα το 2025, οδηγούμαστε σε ένα ξεπούλημα των αστικών συγκοινωνιών, συναντηθήκαμε σήμερα με το συνδικάτο εργαζομένων του ΟΑΣΘ, που βρίσκεται στο επίκεντρο των σχεδιασμών της κυβέρνησης Μητσοτάκη.
Αντιληφθήκαμε ότι μέσα σε δυο χρόνια, εγκαταλείφθηκε, με υπουργικό σχεδιασμό, η σωστή συντήρηση των οχημάτων και οδηγήθηκαν σε αχρηστία 160 λεωφορεία, ενώ την ίδια ώρα η διοίκηση προχωρούσε στη μίσθωση 127 λεωφορείων από ιδιώτη και στη μίσθωση 120 λεωφορείων των ΚΤΕΛ.
Υπόσχονται 500 λεωφορεία, μετατρέπουν και σε πολυδάπανη καμπάνια την υπόσχεση, ενώ δεν έχουν κυκλοφορήσει πάνω 300 λεωφορεία. Υπόσχονται ηλεκτρικά λεωφορεία, την ώρα που ο διαγωνισμός για τα καινούργια λεωφορεία σέρνεται δύο χρόνια και η προοπτική να ολοκληρωθεί είναι το 2023 μετά από 2 χρόνια.
Επισημάναμε την εκδικητική στάση της τωρινής διοίκησης με αφορμή την 10ημερη αργία στην οποία τέθηκε οδηγός επειδή αποκάλυψε ότι στους δρόμους της Θεσσαλονίκης κινούνται λεωφορεία χωρίς χειρόφρενο. Παράλληλα με την περικοπή αδειών των εργαζομένων για τις ετήσιες διαδικασίες αιμοδοσίας στο σύνολο τους γεγονός που επιδεικνύει τιμωρητικές συμπεριφορές απέναντι σε συλλογικά κεκτημένα χρόνων.
Συνεχίζοντας τις αυτοκρατορικές πρακτικές ο κύριος Σκόρδας, που συγκεντρώνει πλέον όλες τις αρμοδιότητες, ως το μοναδικό εκτελεστικό μέλος του Διοικητικό Συμβουλίου, επιχειρεί να φιμώσει κάθε φωνή που αμφισβητεί την εικονική πραγματικότητα που παρουσιάζει για τον ΟΑΣΘ. Αποδεικνύει για άλλη μία φορά πως το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να μην χαλάσει το αφήγημα του, για να μπορεί να στρώσει το χαλί για την ιδιωτικοποίηση του Οργανισμού.
Δεσμευτήκαμε να προασπίσουμε μαζί με τους εργαζόμενους το δημόσιο κοινωνικό χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών, με γνώμονα την προάσπιση των συμφερόντων των εργαζομένων και κυρίως την ασφαλή, έγκαιρη, οικονομική εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού».




 

Must Read