Για τα μεγάλα και μικρά έργα της Θεσσαλονίκης αλλά και της Βόρειας Ελλάδας γενικότερα, μίλησε στην ΕΡΤ3 και τη δημοσιογράφο, Σύνθια Σάπικα, ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης.
Εκτός από το Μετρό της Θεσσαλονίκης, όπως είπε, συνεχίζεται ο σχεδιασμός για όλα τα έργα, με τα χρονοδιαγράμματα, που έχουν θέσει ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής, να τηρούνται στο ακέραιο, επισημαίνοντας ότι λύνονται όλα τα χρόνια προβλήματα της Θεσσαλονίκης.
«Αναβαθμίζουμε τις ζωές των πολιτών της Θεσσαλονίκης με έργα ουσίας όχι βιτρίνας», τόνισε ο Γενικός Γραμματέας.
Β’ φάση διαγωνισμού για το «Flyover» τον Ιούνιο
«Εκτός του Μετρό, συνεχίζουμε με το «Flyοver» της Θεσσαλονίκης. Προχωράμε στη Β’ φάση του Διαγωνισμού, όπου τέλη του ’21 με αρχές του ’22 θα υπάρχει ανάδοχος του έργου. Επίσης, συνεχίζουμε με τα αντιπλημμυρικά αλλά και κτηριακά έργα, όπως το Δικαστικό Μέγαρο Θεσσαλονίκης προϋπολογισμού 51 εκατ. ευρώ», κατέληξε ο Γιώργος Καραγιάννης.
«Το 2023 η Θεσσαλονίκη θα έχει Μετρό»
Ο κ. Γιώργος Καραγιάννης σημείωσε ότι το έργο συνεχίζεται κανονικά, παρά την μικρή καθυστέρηση που υπάρχει με την απόφαση του ΣτΕ για το σταθμό «Βενιζέλου» λόγω CΟVID ενώ το αμέσως επόμενο διάστημα θα «τρέξει» ο διαγωνισμός για τον φορέα λειτουργίας.
«Η Θεσσαλονίκη θα έχει Μετρό το 2023, ότι είχαμε δεσμευτεί εξαρχής», είπε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών. «Η Θεσσαλονίκη θα έχει ένα ολοκληρωμένο Μετρό, ένα Μετρό που της αξίζει από τη μια άκρη της πόλης στην άλλη και 6 μήνες μετά θα μπει και η Καλαμαριά», τόνισε με έμφαση.
Οδικός άξονας Θεσσαλονίκη – Νέα Μουδανιά
Στη συνέχεια ο κ. Γιώργος Καραγιάννης αναφέρθηκε στο οδικό έργο Θεσσαλονίκη – Νέα Μουδανιά, ένα έργο το οποίο ταλαιπωρεί τους Θεσσαλονικείς οι οποίοι κατευθύνονται προς Χαλκιδική για τουλάχιστον μια δεκαετία.
«Ήταν από τις πρώτες μας προτεραιότητες. Ήδη έχει εγκατασταθεί ο εργολάβος και το αμέσως επόμενο διάστημα θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες και μέσα στο επόμενο 18μηνο το έργο θα έχει ολοκληρωθεί.
Μάλιστα, όπως είπε γνωρίζει πολύ καλά τι γίνεται και πόσο ταλαιπωρούνται οι πολίτες, ειδικά το καλοκαίρι, στο συγκεκριμένο κομμάτι που δεν ξεπερνάει τα 800 μέτρα.
«Και εγώ Θεσσαλονικιός είμαι και θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι θα ληφθούν όλες οι πρόνοιες και οι παρεμβάσεις μας ώστε να μην ταλαιπωρηθούν οι Θεσσαλονικείς αυτό το καλοκαίρι», είπε χαρακτηριστικά ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών.
Οδική ασφάλεια στον δρόμο Θεσσαλονίκη – Πολυγύρου
Και το έργο αυτό προχωρά κανονικά βάσει του σχεδιασμού, είπε ο κ. Γιώργος Καραγιάννης, αφού υπάρχει η προκήρυξη και ο εργολάβος.
Συνδέσεις 6ου Προβλήτα (οδική και σιδηροδρομική)
Το έργο της οδικής σύνδεσης του 6ου προβλήτα θα ξεμπλοκάρει από το ΣτΕ και το αμέσως επόμενο διάστημα θα «πέσουν» οι υπογραφές με τον ανάδοχο και θα ξεκινήσει και συμπλήρωσε: «Επίσης, μέσα στο επόμενο 6μηνο θα βγει και ο διαγωνισμός για τη σιδηροδρομική σύνδεση με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης».
Τέλος, για τον ΟΑΣΘ ο Γιώργος Καραγιάννης ανέφερε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών παρέλαβε μόλις 235 λεωφορεία και αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν τα διπλάσια, μέσα από το σχέδιο που υλοποιείται, τόσο με τα ΚΤΕΛ και το leasing όσο και με τα οχήματα του δήμου Θεσσαλονίκης.