Αρχική Θεσσαλονίκη Δ. Ωραιοκάστρου: Μόνο με τηλεφωνικό ραντεβού και email η εξυπηρέτηση των πολιτών

Δ. Ωραιοκάστρου: Μόνο με τηλεφωνικό ραντεβού και email η εξυπηρέτηση των πολιτών

Από τον Δήμο Ωραιοκάστρου ανακοινώνεται ότι από την Τρίτη, 13 Απριλίου 2021, οι υπηρεσίες του Δήμου επαναλειτουργούν, σύμφωνα με τα μέτρα του ΕΟΔΥ που ισχύουν για τις δημόσιες υπηρεσίες, στο πλαίσιο της προστασίας από τον Covid-19.

Στο πλαίσιο αυτό, υπενθυμίζεται πως η εξυπηρέτηση των πολιτών γίνεται ΜΟΝΟ ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΥ ΡΑΝΤΕΒΟΥ. Οι πολίτες μπορούν να καλούν στο τηλεφωνικό κέντρο του Δήμου Ωραιοκάστρου 2313304000, απευθείας στην υπηρεσία που επιθυμούν μέσω του τηλεφωνικού καταλόγου που είναι αναρτημένος στην ιστοσελίδα του Δήμου (οraiokastro.gr) ή να αποστέλλουν μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση: info@oraiokastro.gr.

Τηλεφωνικά η εξυπηρέτηση από την Κοινωνική Υπηρεσία

Διευκρινίζεται πως οι πολίτες μπορούν να εξυπηρετούνται τηλεφωνικά για αιτήματα που αφορούν την Κοινωνική Υπηρεσία και το πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι», που συνεχίζει να λειτουργεί με όσα μέτρα προβλέπεται για την προστασία από τον Covid-19.

Ειδικότερα, οι πολίτες για θέματα που αφορούν την Κοινωνική Υπηρεσία μπορούν να καλούν στο τηλέφωνο 2313304021 και για το πρόγραμμα «Βοήθεια στο Σπίτι» στο τηλέφωνο 2313304068 για το Ωραιόκαστρο, στο τηλέφωνο 2394030580 για τη Μυγδονία και στο τηλέφωνο 2313300832 για την Καλλιθέα, από τις 8 το πρωί ως τη 1 το μεσημέρι.

- Advertisement -

Must Read

- Advertisement -S-