Οδηγίες στους δημότες που αντιμετωπίζουν βλάβες ηλεκτροφωτισμού δίνει με ανακοίνωσή του ο δήμος Θεσσαλονίκης.
Συγκεκριμένα, οι δημότες μπορούν:
α) Να αναρτούν ηλεκτρονικά το αίτημά τους στην πλατφόρμα “Βελτιώνω την πόλη μου” και να παρακολουθούν την εξέλιξή του
β) Να απευθύνουν το αίτημά τους στα e-mail:
info@thessaloniki.gr (αιτήματα προς το κεντρικό πρωτόκολλο)
syntfs@gmail.com (αιτήματα προς το εργοτάξιο ηλεκτροφωτισμού)
γ) Να απευθύνονται στα τηλέφωνα:
-07.00 – 15.00 τις καθημερινές στο τηλεφωνικό κέντρο της καθαριότητας 2313 318.800-1-2-3, όπου καταγράφονται αιτήματα, προβλήματα και βλάβες όλων των κατηγοριών και προωθούνται ηλεκτρονικά προς τις Τεχνικές Υπηρεσίες.
-07.00 – 15.00 τις καθημερινές στο εργοτάξιο του Τμήματος Ηλεκτροφωτισμού 231 331 8732
-15.00 – 07.00 τις καθημερινές καθώς και Σάββατο, Κυριακή και αργίες όλο το 24ωρο για επείγουσες και σοβαρές βλάβες που αφορούν ολόκληρη περιοχή στο τηλεφωνικό κέντρο του Δημαρχείου 231 331 7777.