ΚΕΠ - Ωραιόκαστρο: Εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσης 

ΚΕΠ - Ωραιόκαστρο: Εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσης 

Στη διεύρυνση της υπηρεσίας εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών,

προχωράει η κυβέρνηση. Συγκεκριμένα, το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης εντάσσει οκτώ (8) ακόμη Δήμους στο πρόγραμμα myKEPlive.

Πρόκειται για τα ΚΕΠ των Δήμων:

Σερρών, Ανατολικής Μάνης, Νάξου, Πολυγύρου Χαλκιδικής, Ρεθύμνου, Μαλεβιζίου, Κορίνθου και Ωραιοκάστρου. Τα συγκεκριμένα ΚΕΠ δίνουν τη δυνατότητα στους πολίτες να εξυπηρετούνται με προγραμματισμένη βιντεοκλήση από εκπαιδευμένο υπάλληλο των ΚΕΠ. Υποβάλλουν τις αιτήσεις ενδιαφέροντος τους από το σπίτι τους, χωρίς να έχουν την υποχρέωση φυσικής παρουσίας στα ΚΕΠ. Παραλαμβάνουν, δε, το τελικό προϊόν ηλεκτρονικά ή με συστημένη επιστολή.

Ήδη στην πλατφόρμα myKEPlive, έχουν ενταχθεί 38 δήμοι. Μαζί με τους νέους οκτώ ανέρχονται στους 45.

Υπενθυμίζεται ότι μέσω της πλατφόρμας myKEPlive παρέχονται διαδικασίες υψηλής ζήτησης μέσω των τεσσάρων θεματικών υπηρεσιών:1) Πληροφόρηση- Αίτηση, 2) Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις, 3) Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία, 4) Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας.

Σημειώνεται ότι κατά τη χρήση της υπηρεσία myKEPlive δεν αποθηκεύονται τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών, ενώ οι τηλεδιασκέψεις με τους υπαλλήλους των ΚΕΠ δεν καταγράφονται.

Την ερχόμενη εβδομάδα θα ενταχθούν στην υπηρεσία επιπλέον δέκα (10) Δήμοι, ενώ στόχος της κυβέρνησης είναι η ένταξη όλων των Δήμων της χώρας έως το τέλος του έτους.

Συνολικά έως την 02-09-2020 έχουν διεκπεραιωθεί 459 βιντεοκλήσεις για εξυπηρέτηση πολιτών, όπως αναλυτικά αποτυπώνεται στον κάτωθι πίνακα:

Υπηρεσία Αριθμός Ραντεβού
Πληροφόρηση – Αίτηση 347
Εξυπηρέτηση από το δήμο σας 88
Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία 10
Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις 14
Σύνολο 459