Ηλεκτρονικά οι διακανονισμοί στην ΕΥΑΘ

Ηλεκτρονικά οι διακανονισμοί στην ΕΥΑΘ

λεκτρονικά θα μπορούν να υποβάλλουν από 1η Σεπτεμβρίου οι καταναλωτές τα αιτήματά τους για τον διακανονισμό των οφειλών τους προς την εταιρεία.

«Με τους ηλεκτρονικούς διακανονισμούς και τις ηλεκτρονικές μεταβιβάσεις δικαιωμάτων υδροληψίας, που ξεκίνησαν αμέσως μετά την καραντίνα, καλύπτουμε πλέον διαδικτυακά το μεγαλύτερο μέρος των συναλλαγών που έως τώρα έφερναν κόσμο στα γραφεία μας. Μπορούμε πια να αποφύγουμε τις αναμονές στα καταστήματά μας, προφυλάσσοντας τους εργαζόμενους και τους καταναλωτές μας», επισημαίνει ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΥΑΘ, Άνθιμος Αμανατίδης.

«Θερμή παράκληση, οι καταναλωτές μας να μπουν στον ιστότοπό μας (https://www.eyath.gr/pliromes-ofeiles/#) και να ενημερωθούν και για τις ηλεκτρονικές πληρωμές – ειδικά οι πληρωμές αφορούν στο 70% και πλέον των επισκέψεων στα γραφεία μας στην Αγγελάκη. Για λόγους δημόσιας υγείας και σύμφωνα με τις συστάσεις της Πολιτείας, η ηλεκτρονική οδός είναι η πιο ασφαλής και η πιο σύντομη», συμπληρώνει ο κ. Αμανατίδης.

Σημειωτέον ότι οι καταναλωτές μπορούν επίσης να υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση μέσω της ιστοσελίδας της ΕΥΑΘ για: μεταβίβαση δικαιωμάτων υδροληψίας, επιστροφή εγγύησης, επαγγελματικό ή βιομηχανικό τιμολόγιο, ειδοποιήσεις λογαριασμών, αντικατάσταση υδρομέτρου και καταχώριση ένδειξης υδρομέτρου. Επίσης, υπάρχουν φόρμες για επικαιροποίηση στοιχείων καρτέλας υδροληψίας και, φυσικά, για γενικότερη επικοινωνία με την εταιρεία.