Και ηλεκτρονικά πλέον οι πληρωμές οφειλών στον Δήμο Κορδελιού-Ευόσμου

Και ηλεκτρονικά πλέον οι πληρωμές οφειλών στον Δήμο Κορδελιού-Ευόσμου

Ασφαλείς, άμεσες, με δίχως ταλαιπωρία και γραφειοκρατία συναλλαγές με τις οικονομικές υπηρεσίες του δήμου εξασφαλίζει για τους δημότες ο δήμος Κορδελιού Ευόσμου, θέτοντας σε πλήρη λειτουργία τη νέα υπηρεσία Ηλεκτρονικών Πληρωμών.

Η δημοτική αρχή, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, προχωρά στον ψηφιακό εκσυγχρονισμό του δήμου, δίνοντας πλέον τη δυνατότητα στους πολίτες να διεκπεραιώσουν τις συναλλαγές τους μέσω της ταυτότητας οφειλής, με την αξιοποίηση και την καινοτόμο χρήση των σύγχρονων τεχνολογιών.

Η νέα on line υπηρεσία είναι προσβάσιμη μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΜΕ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΟΦΕΙΛΗΣ στην ιστοσελίδα του δήμου Κορδελιού Ευόσμου (www.kordelio-evosmos.gr), παρέχοντας στους εγγεγραμμένους χρήστες τη δυνατότητα προβολής αλλά και εξόφλησης βεβαιωμένων οφειλών (ΤΑΠ, κλήσεις, τέλος τραπεζοκαθισμάτων κ.ο.κ). Οι ενδιαφερόμενοι με την είσοδό τους στο σύστημα λαμβάνουν ενημέρωση μέσω της ταυτότητας οφειλής για τις οικονομικές εκκρεμότητές τους προς τον δήμο, τις οποίες μπορούν να εξοφλήσουν ηλεκτρονικά.

Η σύνδεση στην υπηρεσία ηλεκτρονικών πληρωμών πραγματοποιείται με τη χρήση κωδικών taxisnet, ενώ η εξόφληση της οφειλής θα γίνεται είτε με e-banking, με τη χρήση του κωδικού της Ταυτότητας Οφειλής (25ψήφιος κωδικός ΔΙΑΣ-RF που αναγράφεται στο ηλεκτρονικό/ έντυπο ειδοποιητήριο), είτε με e-Pos, ακολουθώντας τα βήματα της πληρωμής με κάρτα. Το σύστημα παρέχει τη δυνατότητα αποθήκευσης και εκτύπωσης της απόδειξης είσπραξης, καθώς και αναλυτικής προβολής των ειδοποιητηρίων με τις οφειλές.

«Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του δήμου μας γίνεται πλέον πραγματικότητα, εξασφαλίζοντας σύγχρονες και αναβαθμισμένες ψηφιακές υπηρεσίες για τους δημότες» δήλωσε ο δήμαρχος  Κορδελιού Ευόσμου Κλεάνθης Μανδαλιανός, επισημαίνοντας πως η εφαρμογή της διοικητικής μεταρρύθμισης βρίσκει τον Δήμο Κορδελιού Ευόσμου στην πρώτη γραμμή, σε μια προσπάθεια για τη ριζική αναβάθμιση των υπηρεσιών εξυπηρέτησης του πολίτη και τη μείωση της γραφειοκρατίας.

«Η παγκόσμια υγειονομική κρίση ανέδειξε περίτρανα την ανάγκη να στηρίξουμε τους συμπολίτες μας και την ασφάλειά τους, θέτοντας την ψηφιακή εξυπηρέτηση του πολίτη σε πρώτο πλάνο» τόνισε ο αντιδήμαρχος Οικονομικών Υπηρεσιών Χρήστος Φωτιάδης, υπογραμμίζοντας πως η εισαγωγή νέων ψηφιακών υπηρεσιών που απλοποιούν τις συναλλαγές του κοινού με τον δήμο είναι για τη δημοτική αρχή πρώτη προτεραιότητα.