Χορήγηση Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ από τα ΚΕΠ και την Υπηρεσία Πρόνοιας Θεσσαλονίκης

Χορήγηση Δελτίων Μετακίνησης ΑμεΑ από τα ΚΕΠ και την Υπηρεσία Πρόνοιας Θεσσαλονίκης

Δελτία μετακίνησης ΑμεΑ θα χορηγούνται στους δικαιούχους(κατοίκους της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης) μέχρι τις 31-1-2017 τόσο από την αρμόδια υπηρεσία της Πρόνοιας Θεσσαλονίκης όσο και από τα ΚΕΠ καταθέτοντας τα εξής δικαιολογητικά:


- Γνωμάτευση (με ποσοστό αναπηρίας τουλάχιστον 67%) και φωτοαντίγραφο αυτής.
- Αστυνομική Ταυτότητα και φωτοαντίγραφο αυτής φωτοαντίγραφο Εκκαθαριστικού φορολογικού έτους 2015(όριο εισοδήματος 23000 ατομικό, 29000 οικογενειακό) βιβλιάριο υγείας (για όσους έχουν).
- Για την έκδοση νέας κάρτας: 2 πρόσφατες φωτογραφίες(και επιπλέον 1 φωτογραφία για το συνοδό σε περίπτωση τυφλότητας ή Βαριάς Νοητικής Καθυστέρησης).
- Για υπηκόους Κρατών εκτός Ε.Ε. σε περίπτωση ατυχήματος σε ελληνικό έδαφος: Ιατρική Βεβαίωση Νοσηλείας από Δημόσιο Νοσοκομείο.

Η Ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies προκειμένου να μπορούμε να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.