Τη θέση της δεύτερης μεγαλύτερης εταιρείας smartphone παγκοσμίως κατέχει πλέον η κινεζική Xiaomi, εκθρονίζοντας την Apple, σύμφωνα με την έκθεση της εταιρείας αναλύσεων Canalys για το δεύτερο τρίμηνο.
Η Xiaomi κατέχει μερίδιο 17% της παγκόσμιας αγοράς, ξεπερνώντας το 14% της Apple και το 19% της Samsung.
«Η Xiaomi αναπτύσσει γρήγορα τις δραστηριότητές της στο εξωτερικό», δήλωσε ο διευθυντής της Canalys Research, Μπεν Στάντον, σημειώνοντας ότι οι αποστολές αυξήθηκαν κατά 300% σε ετήσια βάση στη Λατινική Αμερική και 50% στη Δυτική Ευρώπη. Ωστόσο, τα τηλέφωνα της Xiaomi συνεχίζουν να απευθύνονται στη μαζική αγορά, με τη μέση τιμή πώλησης των συσκευών της να είναι χαμηλότερη κατά 75% σε σχέση με την Apple, πρόσθεσε.
Η κινεζική εταιρεία σημείωσε αύξηση πωλήσεων κατά 83% σε ετήσια βάση, έναντι 15% της Samsung και 1% της Apple, ενώ επιδιώκει να εισέλθει στην υψηλή αγορά. Νωρίτερα φέτος κυκλοφόρησε το Mi 11 Ultra, ένα premium smartphone που η τιμή του ξεκινά από 5,999 γουάν (928 δολάρια). Κυκλοφόρησε επίσης το Mi Mix Fold των 9,999 γουάν, το πρώτο της πτυσσόμενο τηλέφωνο.
Εξάλλου, η Xiaomi επωφελήθηκε από τα προβλήματα της Huawei, που υπήρξε ο μεγαλύτερος παίκτης smartphone στον κόσμο, ωστόσο οι κυρώσεις των ΗΠΑ την έπληξαν προκαλώντας πτώση των πωλήσεών της.
Παράλληλα, ενώ τα smartphone εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της, η εταιρεία προσπαθεί να εισέλθει σε νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες, καθώς τον Μάρτιο, ανακοίνωσε τα σχέδια δημιουργίας κλάδου παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων, όπου επένδυση 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων τα επόμενα 10 χρόνια.