Μετά το «καλάθι του νοικοκυριού» και το «καλάθι του νονού» θα έρθει και το «καλάθι του οδηγού» όταν σχηματιστεί η νέα κυβέρνηση μετά τις εκλογές. Σύμφωνα με τις πληροφορίες ο Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης έχει έτοιμο ένα δραστικό σχέδιο…
Ο λόγος για τη θέσπιση του «καλαθιού του οδηγού» δεν είναι άλλο από την κακή κατάσταση που βρίσκονται πολλά από τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους της χώρα μας. Η οικονομική κρίση των προηγούμενων ετών, αλλά και η αύξηση των τιμών των σέρβις έχει σαν αποτέλεσμα την πλημμελή συντήρηση των αυτοκινήτων. Ενδεικτικό για αυτό είναι αυτά που μένουν κάθε μέρα στον Κηφισό από βλάβες –άλλα μένουν και από έλλειψη βενζίνης!- δημιουργώντας ακόμα περισσότερα προβλήματα στην κυκλοφορία και μεγαλύτερη ταλαιπωρία.
Το «καλάθι του οδηγού», όπως είπε και ο υπουργός, δεν μπορεί να καλύπτει το πλήρες κόστος ενός σέρβις αλλά θα βοηθά να γίνεται πιο προσιτό. Το κριτήριο θα είναι και πάλι τα εισοδηματικά κριτήρια, ενώ το πόσο που θα καταβάλλεται θα είναι ανάλογο με τα κυβικά του αυτοκινήτου που έχουν στην κατοχή τους οι δικαιούχοι. ‘Ετσι το ποσό που θα παίρνει ο ιδιοκτήτης ενός χιλιαριού –ο υπολογισμός θα γίνεται με βάση τις μέσες τιμές που υπάρχουν στην αγορά για εργασία και ανταλλακτικά- θα είναι μικρότερο από αυτό που θα αντιστοιχεί σε ένα δίλιτρο.
Το «κουπόνι του οδηγού» θα εξαργυρώνεται τόσο σε εξουσιοδοτημένα όσο και σε ελεύθερα συνεργεία, ενώ δεν θα καλύπτει τα πλήρως ηλεκτρικά.
πηγή: newsauto.gr