Μυρίζει «μπαρούτι» στο οικοσύστημα με τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης. Ο «πόλεμος» μόλις άρχισε και το έναυσμα δόθηκε από την «επιθετική» πολιτική του TikTok να προσφέρει διαφημιστικό χώρο στο μισό της τιμής που τον πωλούν τα άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Η τακτική αυτή είναι ενταγμένη στο πλαίσιο στρατηγικής του TikTok ώστε να αποσπάσει μεγαλύτερο κομμάτι απο την πίτα ψηφιακών διαφημίσεων της αγοράς, από αυτό που έχει μεχρι στιγμής, σύμφωνα με ανάλυση των Financial Times.
Η ταχέως αναπτυσσόμενη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, η οποία έχει πλέον περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο χρήστες παγκοσμίως, φέρεται να προσφέρει 1.000 impressions για video διαφημίσεις σχεδόν στο μισό της τιμής του Instagram, όπως δείχνουν τα δεδομένα του 2022 από τη Vayner Media, εταιρεία παροχής εξειδικευμένων υπηρεσιών μάρκετινγκ – διαφήμισης – επικοινωνίας. Οι τιμές διαφήμισης του TikTok είναι στο ένα τρίτο του Twitter και κατά 62% πιο φθηνές από εκείνες που δίνει το Snapchat, σύμφωνα με τους FT.
Η πολιτική αυτή του TikTok είχε ως αποτέλεσμα χίλιοι κορυφαίοι διαφημιζόμενοι στις ΗΠΑ να αυξήσουν τη διαφημιστική δαπάνη τους μέσα σε ένα δίμηνο (Σεπτέμβριο – Οκτώβριο 2022) κατά 66%, με την επένδυση να έχει υπολογιστεί στα 467 εκατ. δολάρια σύμφωνα με την καλιφορνέζικη Pathmatics, που ειδικεύεται στην επεξεργασία και ανάλυση δεδομένων ψηφιακού μάρκετινγκ με σκοπό τη διαφάνεια και τη λογοδοσία, τουλάχιστον στο τομέα αυτό. Εκτιμάται από ειδικούς που παρακολουθούν τις εξελίξεις ότι οι «αντίπαλοι» του TikTok έχουν ενώπιον τους έναν σκληροτράχυλο «παίκτη».
Πηγή: topontiki.gr
Ακολουθήστε το seleo.gr στο Facebook και στο Twitter