Εν αναμονή της… επόμενης γενιάς του gov.gr, που θα προσφέρει περισσότερες δυνατότητες στους πολίτες. Σύμφωνα με την εφημερίδα Τα Νέα το νέο gov.gr θα είναι έτοιμο το 2025.
Υπενθυμίζεται πως στην Ενιαία Ψηφιακή Υποδομή Εξυπηρέτησης Πολιτών και Επιχειρήσεων βρίσκονται πάνω από 1.500 υπηρεσίες στις οποίες έχουν πρόσβαση πολίτες και επιχειρήσεις, 24 ώρες το 24ωρο.
Σκοπός είναι να φτάσουν τις 5.000 οι υπηρεσίες online.
Μία από τις αλλαγές που προγραμματίζονται είναι ο χρήστης να παραμένει στο περιβάλλον του gov.gr και να μην χρειάζεται να «φεύγει», όπως γίνεται τώρα για τις υπηρεσίες της ΑΑΔΕ ή του ΕΦΚΑ. Στο εξής ο πολίτης θα εκτελεί όλες τις συναλλαγές του με τους φορείς του Δημοσίου μέσα από μία ιστοσελίδα.
Θα μπορεί δηλαδή μέσω του «προσωπικού» του gov.gr να βλέπει άμεσα και γρήγορα φορολογικές και ασφαλιστικές υποχρεώσεις, αλλά και να εκδίδει πιστοποιητικά.
Επίσης η δημόσια διοίκηση θα έχει συνολική εικόνα για τον πολίτη, ο οποίος θα έχει επίσης συνολική εικόνα για το εάν και πώς χρησιμοποιούνται τα προσωπικά του δεδομένα, δίνοντας τη συναίνεσή τους.
Κτηματολόγιο: Αριθμός προτεραιότητας online με taxisnet – Οδηγίες
Σε λειτουργία μπήκε από χθες η νέα πλατφόρμα για την έκδοση αριθμού προτεραιότητας στο Κτηματολογικό Γραφείο Αθηνών που θα δώσει τέλος στις ατελείωτες ουρές και την ταλαιπωρία των πολιτών.
Ο πολίτης θα λαμβάνει στο κινητό του τον αριθμό προτεραιότητας και θα μπορεί να παρακολουθεί οποιαδήποτε στιγμή μέσω της πλατφόρμας την εξέλιξη της αναμονής, ώστε να προγραμματίσει την παρουσία του στην υπηρεσία δίχως να απαιτείται πολύωρη αναμονή.
Πρόσβαση στην υπηρεσία έχουν το σύνολο των πολιτών μέσω του ktimatologio.gov.gr, επιλέγοντας το: «Έκδοση αριθμού προτεραιότητας για εξυπηρέτηση σε ΚΓ», με χρήση των προσωπικών κωδικών taxisnet της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πηγή: ieidiseis.gr