Αξίζει να σημειωθεί πως περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το όλο εγχείρημα παραχώρησε στο The Verge ο John Hegeman, επικεφαλής του monetization της Meta. Συγκεκριμένα, τόνισε πως η εταιρία θα συνεχίσει τις προσπάθειες να αυξήσει τα έσοδά της από τις διαφημίσεις και έτσι δε σχεδιάζει να προσφέρει κάποια συνδρομή για να απενεργοποιούνται αυτές εντός των εφαρμογών της.
Νομίζω ότι βλέπουμε ευκαιρίες να δημιουργήσουμε νέους τύπους προϊόντων, χαρακτηριστικών και εμπειριών για τα οποία οι άνθρωποι θα ήταν πρόθυμοι και ενθουσιασμένοι να πληρώσουν.
Ο Hegeman αρνήθηκε να δώσει περισσότερες πληροφορίες για τα επί πληρωμή χαρακτηριστικά που εξετάζονται και τόνισε πως δεν πρόκειται να αποτελέσουν σημαντικό μέρος των κερδών βραχυπρόθεσμα. Αντιθέτως, πιστεύει πως η επιρροή τους στα οικονομικά της εταιρίας θα φανεί σε βάθος πενταετίας.
Φυσικά, η Meta δεν είναι η μονή εταιρία του χώρου που εργάζεται σε τέτοια χαρακτηριστικά, αφού και τα TikTok, Twitter και Discord έχουν ήδη ή πειραματίζονται με επί πληρωμή λειτουργίες.
Πάνω σε αυτό, ο Hegeman πρόσθεσε:
Προφανώς και προσέχουμε ό,τι συμβαίνει στη βιομηχανία και νομίζω ότι υπάρχουν πολλές εταιρείες που έχουν κάνει ενδιαφέροντα πράγματα σε αυτόν τον τομέα, από τα οποία ελπίζω ότι μπορούμε να μάθουμε και να τα μιμηθούμε με την πάροδο του χρόνου.
Για την ιστορία, οι διαχειριστές ομάδων στο Facebook μπορούν ήδη να χρεώνουν την πρόσβαση σε αποκλειστικό περιεχόμενο, ενώ εικονικά “αστέρια” μπορούν να αγοραστούν για να σταλούν σε δημιουργούς. Αντίστοιχα, το WhatsApp χρεώνει ορισμένες επιχειρήσεις για τη δυνατότητα να στέλνουν μηνύματα στους πελάτες τους και το Instagram ανακοίνωσε πρόσφατα ότι οι δημιουργοί θα μπορούν επίσης να αρχίσουν να χρεώνουν συνδρομή για πρόσβαση σε αποκλειστικό περιεχόμενο.