Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024
ΑρχικήΚοινωνίαΟι καταναλωτές απομακρύνονται από τα social media

Οι καταναλωτές απομακρύνονται από τα social media

.

Στην εγκατάλειψη ή στον περιορισμό των αλληλεπιδράσεων τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέχρι το 2025.

Συγκεκριμένα η εξάπλωση της παραπληροφόρησης, οι τοξικές βάσεις χρηστών και η επικράτηση των bots οδηγούν σε μια παρακμή στις πλατφόρμες που έχει γίνει αντιληπτή από τους χρήστες των πλατφορμών. Ενώ πολλοί έμποροι βλέπουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως μια σταθερή απόδοση της επένδυσής τους, οι αλληλεπιδράσεις των καταναλωτών με την τεχνολογία φέρνουν τις πλατφόρμες μπροστά σε σημαντικές προκλήσεις.

“Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παραμένουν το κορυφαίο επενδυτικό κανάλι για το ψηφιακό μάρκετινγκ, αλλά οι καταναλωτές προσπαθούν ενεργά να περιορίσουν τη χρήση τους”, δήλωσε η κα. Emily Weiss, ερευνήτρια στο Marketing Practice της Gartner. “Ένα σημαντικό ποσοστό λέει ότι, σε σύγκριση με μερικά χρόνια πριν, μοιράζονται λιγότερο από τη ζωή τους και το περιεχόμενό τους”. Το 53% των καταναλωτών δήλωσε ότι η τρέχουσα κατάσταση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει υποβαθμιστεί σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος ή με πέντε χρόνια πριν, σύμφωνα με την έκθεση. Μέχρι το 2027, το 20% των εμπορικών σημάτων θα στηριχθεί στην τοποθέτηση και διαφοροποίηση με βάση την απουσία τεχνητής νοημοσύνης στις επιχειρήσεις και τα προϊόντα τους.

Μια έρευνα της Gartner σε 305 καταναλωτές τον Μάιο του 2023 διαπίστωσε ότι το 72% των καταναλωτών πιστεύει ότι οι γεννήτριες περιεχομένου που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσαν να διαδώσουν ψευδείς ή παραπλανητικές πληροφορίες. Επιπλέον, μια έρευνα της Gartner σε 320 καταναλωτές τον Φεβρουάριο του 2023 διαπίστωσε ότι η αντίληψη των καταναλωτών ότι οι εμπειρίες και οι δυνατότητες που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη είναι καλύτερες από τους ανθρώπους, διαβρώνεται. “Η δυσπιστία και η έλλειψη εμπιστοσύνης στις ικανότητες της τεχνητής νοημοσύνης θα οδηγήσει ορισμένους καταναλωτές στην αναζήτηση εμπορικών σημάτων και αλληλεπιδράσεων χωρίς αυτήν”, εξήγησε η κα. Weiss. “Μια υποκατηγορία εμπορικών σημάτων θα την αποφύγει και θα δώσει προτεραιότητα σε πιο ανθρώπινη τοποθέτηση. Αυτή η έννοια θα αξιοποιηθεί για να απομακρυνθούν τα εμπορικά σήματα από τις αντιλήψεις ότι οι επιχειρήσεις που λειτουργούν με τεχνητή νοημοσύνη είναι απρόσωπες και ομοιογενείς”.

Μέχρι το 2026, το 80% των προηγμένων δημιουργικών ρόλων θα είναι επιφορτισμένο με την αξιοποίηση της GenAI για την επίτευξη διαφοροποιημένων αποτελεσμάτων, απαιτώντας από τους CMOs να δαπανήσουν περισσότερα για αυτό το χαρακτηριστικό. Καθώς προσπαθούν να «κάνουν περισσότερα με λιγότερα», η GenAI υπόσχεται αυξημένη παραγωγικότητα και εξοικονόμηση κόστους. Μεγάλο μέρος της έλξης τους για την GenAI εστιάζεται στην παραγωγικότητα και την εξοικονόμηση κόστους, ειδικά για τις δημιουργικές υπηρεσίες. Ωστόσο, η αυξημένη παραγωγικότητα θα επιτρέψει στους ανώτερους δημιουργικούς ρόλους να ανακατευθύνουν τις δεξιότητες και τον χρόνο τους σε πιο προηγμένες στρατηγικές δημιουργικές προσπάθειες, όπως η αξιοποίηση της καινοτομίας προϊόντων και υπηρεσιών GenAI. “Η χρήση της GenAI στην καθημερινή εργασία ρουτίνας μιας δημιουργικής ομάδας τους απελευθερώνει για να κάνουν υψηλότερου επιπέδου, πιο επιδραστικές δημιουργικές ιδέες, δοκιμές και αναλύσεις”, επισήμανε η κα. Weiss. “Ως αποτέλεσμα, το δημιουργικό θα διαδραματίσει πιο σημαντικό και μετρήσιμο ρόλο στην προώθηση των επιχειρηματικών αποτελεσμάτων και οι CMOs θα αυξήσουν στην πραγματικότητα τις δαπάνες τους για το δημιουργικό και το περιεχόμενο”.

Μέχρι το 2028, η κίνηση οργανικής αναζήτησης των εμπορικών σημάτων θα μειωθεί κατά 50% ή και περισσότερο, καθώς οι καταναλωτές θα υιοθετήσουν την αναζήτηση με βάση την τεχνητή νοημοσύνη. Η ταχεία υιοθέτηση της GenAI στις μηχανές αναζήτησης θα διαταράξει σημαντικά την ικανότητα των CMOs να αξιοποιήσουν την οργανική αναζήτηση για την προώθηση των πωλήσεων. Άλλη έρευνα της Gartner σε 299 καταναλωτές τον Αύγουστο του 2023 διαπίστωσε ότι οι καταναλωτές είναι έτοιμοι για την αναζήτηση με τεχνητή νοημοσύνη, με το 79% των ερωτηθέντων να αναμένει να τη χρησιμοποιήσει μέσα στον επόμενο χρόνο. Επιπλέον, το 70% των καταναλωτών εξέφρασε τουλάχιστον κάποια εμπιστοσύνη στα αποτελέσματα αναζήτησης που υποστηρίζονται από την τεχνολογία GenAI. “Οι CMOs πρέπει να προετοιμαστούν για την αναστάτωση που θα επιφέρει η αναζήτηση που υποστηρίζεται από την GenAI στις στρατηγικές οργανικής αναζήτησης”, σύμφωνα με την κα. Weiss. “Οι ηγέτες μάρκετινγκ των οποίων οι μάρκες βασίζονται στο SEO θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο να διαθέσουν πόρους για τη δοκιμή άλλων καναλιών προκειμένου να διαφοροποιηθούν”, πρόσθεσε.

Μέχρι το 2026, το 60% των CMOs θα υιοθετήσουν τεχνολογία αυθεντικότητας περιεχομένου, ενισχυμένη παρακολούθηση και περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες (UGC) με την υποστήριξη της μάρκας για να προστατεύσουν τις μάρκες τους από την εξαπάτηση που εξαπολύει η GenAI. Η ταχεία πρόοδος της δημιουργικής AI έχει αφήσει τους οργανισμούς χωρίς τα πλαίσια και τις βέλτιστες πρακτικές για να διασφαλιστεί η υπεύθυνη χρήση και ο μετριασμός του κινδύνου. Μια ειδική λειτουργία αυθεντικότητας περιεχομένου και η ανάπτυξη προστατευτικών γραμμών για το εμπορικό σήμα θα αποτελέσει μια οργανωτική επιτακτική ανάγκη.

Πηγή:sociain.gr

- Advertisement -

Ακολουθήστε το seleo.gr στο Facebook και στο Twitter

 

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

Χορηγός Επικοινωνίας



Διαβάστε Ακόμα