Στα μέτρα που πρότεινε η ΔΕΘ ώστε με τη λειτουργία της 30ης Agrotica να μην επιβαρυνθεί περαιτέρω το κυκλοφοριακό της Θεσσαλονίκης, αναφέρθηκε μιλώντας στην ΕΡΤ3 ο Κυριάκος Ποζρικίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΘ – HELEXPO.
Εδώ και δύο εβδομάδες πληρώνουμετέσσερις γερανούς ώστε να είναι σε αναμονή στην Περιφερειακή οδό ώστε αν συμβεί κάτι στα φορτηγά που μεταφέρουν τα μηχανήματα στην Agrotica να επέμβουν άμεσα, όπως και έχει γίνει, πρόσθεσε. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης έχουμε βρει τέσσερα πάρκινγκ με 1500 θέσεις στάθμευσηςπεριφερειακά του κέντρου της πόλης, τόνισε ο κ. Ποζρικίδης και επισήμανε ότι αναμένονται 1800 εκθέτες και περίπου 150.000 επισκέπτες. Επίσης στο ενημερωτικό φυλλάδιο υπάρχουν “QR codes” που σκανάρει κάποιος και τον οδηγούν με το GPS του στους χώρους, πρόσθεσε. Η προσπάθεια αυτή μπορεί να γίνει ένα παράδειγμα για μονιμότερη χρήση στη Θεσσαλονίκη, κατέληξε ο κ. Ποζρικίδης.
Από την πλευρά του ο συγκοινωνιολόγος και μηχανικός του ΙΜΕΤ – ΕΚΕΤΑ Θανάσης Τσιούτρας, δήλωσε στην ΕΡΤ3 ότι εδώ και τριάντα χρόνια συζητάμε τα ίδια θέματα για το κυκλοφοριακό της Θεσσαλονίκης. Σαν φοιτητές σε μια αντίστοιχη έρευνά μας τη δεκαετία του 90 είχαμε βρει εξήντα δημοτικούς χώρους στάθμευσης στην πόλη που δεν χρησιμοποιήθηκαν ποτέ, πρόσθεσε λέγοντας χαρακτηριστικά “όταν θέλουμε να βρούμε λύση τη βρίσκουμε”. Στη συνέχεια πρότεινε σαν ενδεχόμενες λύσεις για την αποσυμφόρηση του κέντρου τη διαπλάτυνση της παλιάς παραλίας αλλά και τη δημιουργία ανισόπεδων κόμβων μέσα στην πόλη με την υπογειοποίηση όλων των κάθετων οδών. Αναφερόμενος στην αυξημένη ρύπανση του αέρα με μικροσωματίδια που προκαλείται από τα αυτοκίνητα επισήμανε ότι “όταν διπλασιάζεται και τετραπλασιάζεται ο χρόνος μετακίνησης τότε οι ρύποι πολλαπλασιάζονται και το κόστος των καυσίμων επίσης”. Αναφερόμενος τέλος στο χρόνο “ωρίμανσης” των έργων στη Θεσσαλονίκη που φτάνει τα 10 με 15 χρόνια, δήλωσε ότι δεν είναι σίγουρο ότι μετά από 10-15 χρόνια θα ωφελήσει την πόλη ένα έργο όπως το flyover.