Κυριακή, 5 Μαΐου, 2024
Αρχικήseleo ΘέμαΤα μυστικά της επιτυχίας και τα συνηθέστερα λάθη στο ηλεκτρονικό επιχειρείν

Τα μυστικά της επιτυχίας και τα συνηθέστερα λάθη στο ηλεκτρονικό επιχειρείν

Η στροφή των καταναλωτών στο ψηφιακό περιβάλλον, ιδίως μετά τις συνθήκες που διαμόρφωσε η covid-19, φαίνεται ότι οδηγεί ολοένα και περισσότερους επιχειρηματίες στην αναζήτηση πληροφοριών που θα τους βοηθήσουν να γεφυρώσουν τα φυσικά τους καταστήματα με τα ηλεκτρονικά και να εδραιώσουν τη διαδικτυακή τους παρουσία.

Ο κ. Αντώνης Βατούσιος, ένας εκ των ιδρυτών της Anveto Marketers, απαντά σε συνήθη ερωτήματα επαγγελματιών και αποκαλύπτει όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν για ένα επιτυχημένο e-marketing.

Πώς μπορεί η online παρουσία μιας επιχείρησης να αποτελέσει μοχλό για την ανάπτυξή της;

Ήδη από τον πρώτο χρόνο παρουσίας μιας μικρομεσαίας επιχείρησης στο διαδίκτυο έχουμε αύξηση των φυσικών πωλήσεων, ενώ αμέσως μετά ακολουθούν και οι ηλεκτρονικές πωλήσεις. Η μέση αύξηση που μπορεί να έχει μία μικρή επιχείρηση στις πωλήσεις της, ανάλογα πάντα τον κλάδο και την περιοχή που δραστηριοποιείται, ξεπερνά το 20% – 25% ετησίως. Επίσης, το διαδίκτυο δεν είναι μόνο ένα κανάλι πώλησης αλλά και ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για marketing και branding. Η αναγνωρισιμότητα του brand μιας επιχείρησης και η διαφορετικότητα των προϊόντων της είναι ένα ισχυρός συντελεστής ανάπτυξης για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις.

Οι Έλληνες καταναλωτές φαίνεται ότι στρέφονται όλο και περισσότερο στο ψηφιακό κανάλι αγορών. Ποιο εκτιμάτε ότι είναι το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου;

Ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου έχει διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης σε παγκόσμιο επίπεδο. Ενώ και η χώρα μας ακολουθεί κατά πόδας τα τελευταία έτη – ειδικά από τον κορονοϊό και μετά. Οι καταναλωτές αναζητούν, ολοένα και περισσότερο, εύκολες και γρήγορες λύσεις για αναζήτηση και αγορά προϊόντων. Αν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα προσφέρει μία αξιόλογη καταναλωτική εμπειρία, ποιοτικά προϊόντα και support – είναι απολύτως βέβαιο ότι θα ξεχωρίσει, ενώ σταδιακά θα κερδίσει την εμπιστοσύνη των επισκεπτών του διαδικτύου.

Ο όγκος των δεδομένων που υπάρχει σήμερα στο διαδίκτυο είναι αχανής. Πώς μπορεί κανείς να ξεχωρίσει για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του; Ποια είναι τα απαραίτητα «συστατικά» για να κερδίσει μια επιχείρηση αφενός το ενδιαφέρον και αφετέρου την εμπιστοσύνη του καταναλωτή;

Η εμπειρία του χρήστη είναι το κλειδί για ξεχωρίσει μία επιχείρηση ή ένας επαγγελματίας στον κόσμο του διαδικτύου. Η εύκολη πλοήγηση, η αναζήτηση, το μοναδικό περιεχόμενο, οι πλούσιες περιγραφές και η πληθώρα επιλογών θα κάνουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα να ξεχωρίσει. Πολύ μικροί επιχειρηματίες, μου αναφέρουν πως «Εγώ με το κατάστημα μου δεν μπορώ να γίνω Amazon!». Ωστόσο, ο στόχος δεν είναι να γίνει κανείς ένα τεράστιο πολυκατάστημα για να επιτύχει στο διαδίκτυο – το μόνο που χρειάζεται είναι ένα μικρό μερίδιο αγοράς και η αναγνωρισιμότητα του brand σας.

Θα θέλαμε να μας πείτε ποια είναι τα συνηθέστερα λάθη στη διαδικτυακή παρουσία των επιχειρήσεων τα οποία απομακρύνουν τους επαγγελματίες από το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Οι πρόχειρες, έτοιμες λύσεις, συνήθως, δε φέρνουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Όπως προσέχουμε το φυσικό μας κατάστημα, τη συσκευασία μας, την ποιότητα των προϊόντος μας, τις πρώτες ύλες και ούτω καθεξής, κατά αναλογία πρέπει να σχεδιάσουμε και την παρουσία μας online.Η παρουσία μας πρέπει να είναι τεχνικά άρτια, υψηλής αισθητικής και διαφοροποιημένη σε design. Επίσης, η σελίδα μας πρέπει να έχει πληροφορίες για όλα όσα αναζητούν οι επισκέπτες. Η ταχύτητα, η ευκολία και η αισθητική μπορούν να κάνουν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα να ‘τρέχει’ με διψήφιους αριθμούς ετησίως.

Ποια είναι τα «μυστικά» της ενίσχυσης του brandname μιας επιχείρησης; Πώς βοηθούν τα ψηφιακά εργαλεία;

Το brandμιας επιχείρησης είναι τα ‘συναισθήματα’ των καταναλωτών – τι σκέπτονται όταν ακούν ή βλέπουν το brandσας. Στους μικρούς επαγγελματίες, η φήμη, ξεκινά με το όνομα τους και ότι αυτό αντιπροσωπεύει. Ενώ, στις επιχειρήσεις που αναπτύσσονται το brandingείναι το σύνολο των εμπειριών ενός καταναλωτή ή απλού επισκέπτη. Οι άνθρωποι συχνά δεν ενδιαφέρονται τόσο για την τιμή όσο για την εμπειρία, όσο και αν αυτό ακούγεται παράξενο! Η πλοήγηση, λοιπόν, στο διαδίκτυο είναι μια εμπειρία – ή οποία μπορεί να ενισχύει την ‘εικόνα’ σας, τη φήμη σας και εν τέλει το brand σας.

ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ | ΣΧΕΔΙΑΣΗ ESHOP | ANVETO MARKETERS

 

Ακολουθήστε το seleo.gr στο Facebook και στο Twitter

 

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

Χορηγός Επικοινωνίας


 

Διαβάστε Ακόμα