Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου, 2024
Αρχικήseleo ΘέμαΣύγκληση της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής σήμερα Δευτέρα 20.03 για...

Σύγκληση της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής σήμερα Δευτέρα 20.03 για το δυστύχημα στα Τέμπη αποφάσισε η κυβέρνηση

.

Σύμφωνα με πληροφορίες έχουν κληθεί να καταθέσουν οι πρώην υπουργοί Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Αχ. Καραμανλής, Χρήστος Σπίρζης και Μιχάλης Χρυσοχοΐδης καθώς και ο σημερινός υπουργός Γιώργος Γεραπετρίτης.

Η Επιτροπή θα εστιάσει στην πορεία και την εξέλιξη της σύμβασης 717 για την τηλεδιοίκηση – σηματοδότηση.
Με την κλήση Χρυσοχοϊδη και Σπίρτζη στόχος είναι φυσικά να αναδειχθεί η διαχρονικότητα των προβλημάτων και πως υπήρχαν αστοχίες και από τις προηγούμενες κυβερνήσεις.

Θυμίζουμε πως την Τετάρτη (15/3) τη Βουλή θα ενημερώσει ο υπουργός Επικρατείας, Γιώργος Γεραπετρίτης.

Στην Επιτροπή Θεσμών τα χαρτιά του αναμένεται να ανοίξει και ο παραιτηθείς υπουργός Μεταφορών Κώστας Καραμανλής.

«Παρακολουθώ τον προκλητικό τρόπο με τον οποίο ο ΣΥΡΙΖΑ τοποθετείται στην υπόθεση και εργαλειοποιεί την τραγωδία των Τεμπών. Και είναι τουλάχιστον παράλογο να μην λογοδοτούν εκείνοι που καθυστέρησαν, 4,5 χρόνια, αλλά να εγκαλούν εκείνους που ξεμπλόκαραν και εντός ολίγων μηνών θα παραδώσουν τον έργο», φέρεται να δηλώνει σε στενούς του συνεργάτες ο Κώστας Καραμανλής δίνοντας το στίγμα των προθέσεών του.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο παραιτηθείς υπουργός θα κινηθεί στους παρακάτω άξονες:

-Τη σύμβαση 717
-Την τηλεδιοίκηση
-Τη σύμβαση για τη Hellenic Train

Τέμπη: Τι θα καταθέσουν ο συμβασιούχος σταθμάρχης και ο επιθεωρητής

Φως σε όσα συνέβησαν το μοιραίο βράδυ στα Τέμπη, αναμένεται να ρίξουν οι καταθέσεις του συμβασιούχου σταθμάρχη της απογευματινής βάρδιας και του επιθεωρητή του ΟΣΕ, στον σταθμό της Λάρισας, που θα περάσουν το κατώφλι του ανακριτικού γραφείου τις επόμενες ημέρες.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο συμβασιούχος σταθμάρχης, την προσεχή Παρασκευή, θα υποστηρίξει στην απολογία του, πως δεν αναχώρησε νωρίτερα από την θέση του, αλλά παρέμεινε σε αυτή και 15 λεπτά παραπάνω.

«Εργάστηκα επί 8 ώρες. Αναχώρησα στις 22:15, δηλαδή περίμενα ένα τέταρτο επιπλέον. Οι προϊστάμενοί μου, μου είχαν πει ότι 8ωρη εργασία θα προσφέρω και δεν δικαιούμαι υπερωρίες. Εργαζόμουν από 1/2/2023 και ολόκληρο τον μήνα αναχωρούσα στις 22.15 παίρνοντας το τελευταίο τρένο για Βόλο, όπως μου είχαν πει οι προϊστάμενοί μου. Όταν αναχώρησα από την εργασία μου ήταν όλα τακτοποιημένα. Δεν υπήρχε κάποια εκκρεμότητα» θα υποστηρίξει, σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ.

Από την πλευρά του, ο επιθεωρητής κυκλοφορίας που τοποθέτησε στις νυχτερινές βάρδιες τον προφυλακισμένο σταθμάρχη, θα βρεθεί ενώπιον του ανακριτή στις 30 Μαρτίου και σύμφωνα με πληροφορίες, θα υποστηρίξει:

«Δεν είχα ειδοποίηση από κανέναν από τους τρεις σταθμάρχες βάρδιας (μεταξύ 22:00 – 23:00) ότι η IC62 είχε καθυστέρηση 55 λεπτά. Τον σταθμάρχη που προφυλακίστηκε άλλοι τον εκπαίδευσαν, άλλοι τον πιστοποίησαν. Ως πιστοποιημένος σταθμάρχης μπορούσε να μπει βάρδια σε οποιονδήποτε σταθμό. Μετά τις 23.00 το βράδυ που θα ήταν μόνος του, είχε λιγότερη κίνηση. Επτά αμαξοστοιχίες θα περνούσαν, εκ των οποίων οι τέσσερις ήταν εμπορικές και θα έκαναν απλώς διέλευση από τον σταθμό».

- Advertisement -

Ακολουθήστε το seleo.gr στο Facebook και στο Twitter

 

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

Χορηγός Επικοινωνίας



Διαβάστε Ακόμα