Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024
Αρχικήseleo ΘέμαPfizer: Το "κυνήγι" νέων ταλέντων και το χρονοδιάγραμμα της μέγκα-επένδυσης στη Θεσσαλονίκη

Pfizer: Το “κυνήγι” νέων ταλέντων και το χρονοδιάγραμμα της μέγκα-επένδυσης στη Θεσσαλονίκη

.

“Πρόκειται για έναν μεγάλο αριθμό που δείχνει την ποιότητα των νέων επιστημόνων. Παράλληλα φανερώνει πως πολλοί Έλληνες επιλέγουν να επιστρέψουν στη χώρα τους”.

Αυτό ήταν το σχόλιο του επικεφαλής του ψηφιακού κέντρου -της μεγάλης επένδυσης που τρέχει ο φαρμακευτικός κολοσσός Pfizer στη Θεσσαλονίκη- Nico Gariboldi για τις 3.500 αιτήσεις που υποβλήθηκαν για την πλήρωση 200 θέσεων επιστημονικού προσωπικού στο digital hub που λειτουργεί η αμερικανική φαρμακευτική στη συμπρωτεύουσα.

Όπως είπε κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής συνάντησης με δημοσιογράφους ο Nico Gariboldi, το 74% των αιτούντων έχουν μεταπτυχιακές σπουδές και το 20% αφορά σε Έλληνες που εργάζονται στο εξωτερικό.

Οι προσλήψεις, σημείωσε, ξεκίνησαν πριν από το καλοκαίρι, υπάρχουν projects σε εξέλιξη και το digital hub της Pfizer είναι επιχειρησιακά λειτουργικό. Ο σχεδιασμός της Pfizer προβλέπει συνολικά τη δημιουργία 600 νέων θέσεων εργασίας στη Θεσσαλονίκη, καθώς εκτός από το παρόν ψηφιακό κέντρο τεχνολογίας, έχει ανακοινωθεί και δεύτερη επένδυση της φαρμακευτικής, για ένα ακόμη hub που θα αφορά στην παραγωγή υπηρεσιών για εσωτερική χρήση της φαρμακευτικής, όπως οικονομικές υπηρεσίες, ανθρώπινου δυναμικού, call centers.

Επιλογή με τη διαδικασία του bootcamp
Μέχρι στιγμής έχουν γίνει πέντε bootcamp της Pfizer για την αξιολόγηση και πρόσληψη των καλύτερων υποψηφίων από τον πανεπιστημιακό χώρο και αναμένεται να ακολουθήσουν και άλλα μέσα στην επόμενη χρονιά. Το bootcamp συγκεντρώνει υποψήφιους (συνήθως 25 για κάθε τάξη), τους εκπαιδεύει στις πιο προηγμένες τεχνολογίες και προσλαμβάνει όσους θεωρούνται καταλληλότεροι. Σημειώνεται πως κατά μέσο όρο 70% από τους υποψήφιους που συμμετέχουν στο bootcamp προσλαμβάνονται στο τέλος.

Τα νέα ταλέντα
Ο επικεφαλής του κέντρου ανέπτυξε τους δύο βασικούς πυλώνες της στρατηγικής για την εξεύρεση ταλαντούχου στελεχιακού δυναμικού, οι οποίοι είναι: Να προσελκύσει τους ικανότερους. Αυτό θα επιτευχθεί μέσω ενός πλάνου επικοινωνίας και στοχευμένων ενεργειών, με την προσέγγιση του επιστημονικού “οικοσυστήματος” μέσω κατάλληλων επιστημονικών εκδηλώσεων, με δραστηριότητες για την προβολή του hub, με τη σύνδεση και συνεργασία με τα πανεπιστήμια καθώς και με την ενεργοποίηση του δικτύου των αποδήμων και των αποφοίτων. Δεύτερον, να αναπτύξει ένα “φυτώριο” ταλαντούχων ανθρώπων. Για αυτόν τον σκοπό, η Pfizer θα στηριχτεί στη σύνδεση με την τοπική κοινωνία, στη δημιουργία ευκαιριών καριέρας μέσω προγραμμάτων κατάρτισης υψηλής εξειδίκευσης και σε εσωτερικές και εξωτερικές εκδηλώσεις.

Γιατί στην Ελλάδα και γιατί στη Θεσσαλονίκη
Η αλλαγή του επενδυτικού κλίματος, η στήριξη του σχεδίου και η υψηλή κατάρτιση του δυναμικού είναι οι βασικοί λόγοι που η επένδυση γίνεται επί ελληνικού εδάφους .

Μιλώντας για το ελληνικό τεχνολογικό περιβάλλον, ο κ. Gariboldi σημείωσε, ότι το 39% του ενεργού πληθυσμού της Ελλάδας, εργάζεται στον επιστημονικό και τεχνολογικό κλάδο. Αναφερόμενος συγκεκριμένα στη Θεσσαλονίκη, σημείωσε τη συγκέντρωση ταλέντων του κλάδου της πληροφορικής στην πόλη, τον ρόλο της ως εκπαιδευτικού hub της Ελλάδας και των Βαλκανίων με 5 μεγάλα πανεπιστήμια, συμπεριλαμβανομένου και του μεγαλύτερου στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και τα 9 παγκοσμίου βεληνεκούς ερευνητικά κέντρα. Ακόμη και η ώρα της ζώνης έπαιξε ρόλο για τη συνεργασία και τη διασύνδεση με αντίστοιχα δίκτυα της φαρμακευτικής σε άλλες χώρες.

Τα επόμενα βήματα
Το ψηφιακό κέντρο τεχνολογίας και καινοτομίας της Pfizer στη Θεσσαλονίκη αναμένεται να είναι πλήρως επιχειρησιακά ενεργό το 2021 και οι προσλήψεις θα συνεχιστούν.

Το κέντρο επί του παρόντος λειτουργεί σε μεταβατικό χώρο και πιο συγκεκριμένα στον πολυχώρο “Phoenix Center”. Το τελικό κτίριο, το οποίο δεν έχει βρεθεί, θα είναι έκτασης 3 χιλιάδων τ.μ..

 

Πηγή: capital.gr

- Advertisement -

Ακολουθήστε το seleo.gr στο Facebook και στο Twitter

 

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

Χορηγός Επικοινωνίας



Διαβάστε Ακόμα