«Κυνήγι χαμένου θησαυρού»… οι θέσεις στάθμευσης ιδίως σε ώρες κυκλοφοριακής αιχμής. Αν και οι οδηγοί στο κέντρο της Θεσσαλονίκης τουλάχιστον δείχνουν να έχουν συμμορφωθεί και να μη σταθμεύουν όπου δεν επιτρέπεται, ζουν μια μικρή οδύσσεια για να βρουν θέση.
Ακόμη όμως και η εύρεση θέσης σε ιδιωτικό παρκινγκ τις ώρες κυκλοφοριακής αιχμής μάλλον χαρακτηρίζεται ως δύσκολη αποστολή. Σε πάρκινγκ δυναμικότητας 400 θέσεων, όλες τους έχουν μισθωθεί από επαγγελματίες και μόνιμους κάτοικους της Θεσσαλονίκης.
Το κόστος που επιβαρύνονται οι οδηγοί για τη μία ώρα ξεκινά από 3 ευρώ, για όλη την ημέρα από 20, ενώ για μηνιαία στάθμευση από 110. Δεν είναι λίγοι οι επαγγελματίες οι οποίοι δουλεύουν στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και προτιμούν τα ετήσια συμβόλαια στα ιδιωτικά πάρκινγκ.
«Ο εξοβελισμός του αυτοκινήτου από την πόλη δεν είναι σωστός διότι εξοβελίζει και τους κατοίκους σε άλλες περιοχές», όπως αναφέρει ο Χάρης Αηδονόπουλος, αντιδήμαρχος του δήμου Θεσσαλονίκης.
Οι θέσεις μονίμων κατοίκων μέσω του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης “THESi” στο πρώτο και τρίτο δημοτικό διαμέρισμα φθάνουν τις 4.400, ενώ των επισκεπτών 1.555. Την ίδια ώρα η τροχαία συνεχίζει να κόβει κλήσεις σε όσους σταθμεύουν παράνομα.
Οι κάρτες στάθμευσης μονίμων κατοίκων για το πρώτο και τρίτο δημοτικό διαμέρισμα που είναι σε ισχύ θα ανανεωθούν αυτόματα έως τις 13 Μαρτίου του 2024 μέσω του νέου ηλεκτρονικού συστήματος του δήμου Θεσσαλονίκης.