Τρίτη, 16 Απριλίου, 2024
Αρχικήseleo ΘέμαΔυστύχημα στα Τέμπη: Σε απόγνωση οι καταστηματάρχες στον Σ.Σ. Θεσσαλονίκης

Δυστύχημα στα Τέμπη: Σε απόγνωση οι καταστηματάρχες στον Σ.Σ. Θεσσαλονίκης

Ιδιοκτήτες καταστημάτων που βρίσκονται στον σταθμό τρένων στη Θεσσαλονίκη, πέρα από την ανείπωτη τραγωδία, καλούνται να αντιμετωπίσουν και την οικονομική κατάσταση που δημιουργήθηκε, καθώς χωρίς δρομολόγια δεν υπάρχει πελατεία.

Ρεπορτάζ Καλλιόπη Κωνσταντινίδου

Η Βασιλική Παπαθανασίου υπεύθυνη του πρακτορείου ΟΠΑΠ συντετριμμένη για το τραγικό συμβάν καθώς γνώριζε και η ίδια της θύματα της σύγκρουσης των αμαξοστοιχιών, αναφέρει: «Είναι πολύ λυπηρό αυτό που έχει γίνει. Ακόμα δεν μπορούμε να συνέλθουμε. Χαθήκαν όλα και στην ψυχή μας και στην ζωή μας. Γενικά όλο το συμβάν μας έχει επηρεάσει πάρα πολύ, και όρεξη να είχαμε για δουλειά δεν έχουμε πια. Ήταν δικά μας παιδιά, τέσσερα δικά μας παιδιά, που τα βλέπαμε και τα καλημερίζαμε. Όσο αφορά την πελατεία, βλέπετε, ένας άδειος διάδρομος. Προσπαθούμε να κρατήσουμε τα μαγαζιά μας με οποιοδήποτε τρόπο. Είμαστε πέντε μήνες εδώ, και όσο λέγαμε κάτι κάνουμε, μας εμπιστεύεται ο κόσμος, χαθήκαν όλα. Πολύ δύσκολη η κατάσταση και με την πελατεία. Δουλεύω όλη την ημέρα, ενώ έχοντας έναν υπάλληλο, έχω πιάσει όλη την βάρδια γιατί δεν ανταποκρίνομαι».

Κατόπιν, ο Μανάρας Στυλιανός, υπεύθυνος Τσαγκαράδικου – Κλειδαράδικου, ο οποίος επίσης γνώριζε άτομα που χάθηκαν στο τραγικό συμβάν, αναφέρει για την οικονομική κατάσταση που έχει δημιουργηθεί: «Είναι περίοδος καραντίνας αυτό που περνάμε εδώ μέσα. Χωρίς κόσμο, ο κόσμος φοβάται, τα έξοδα τρέχουνε και εμείς καθόμαστε χωρίς καμία βοήθεια. Αν αυτό συνεχιστεί δεν ξέρουμε πόσο μπορούμε να αντέξουμε. Ήδη τα άλλα μαγαζιά έχουν κάνει μείωση προσωπικού, άδειες, λιγότερα άτομα. Αυτό θέλει ένα εξάμηνο για να επανέλθει στους ρυθμούς που είμασταν».

Μάλιστα ο Μανάρας έστειλε και επιστολή σε διάφορα Υπουργεία χωρίς να λάβει κάποια απάντηση έως τώρα.

Η Σκαπέρδα Βασιλική, υπεύθυνη του Φαρμακείου που βρίσκεται στον σταθμό αναφέρει για την τραγωδία και την κατάσταση που καλείται να διαχειριστεί: «Μας επηρέασε δραματικά. Όλοι περνάμε δύσκολα, και οι οικογένειες που χάσανε τα παιδιά τους, ήταν όλοι φοιτητές και εμείς από δω πάθαμε μεγάλο σοκ γιατί τους ξέραμε. Ήρθανε κάποιοι εκείνη την ημέρα για να κάνουνε rapid και είχαμε δώσει ραντεβού ότι θα ξανασυναντηθούμε την Τρίτη και δεν τους είδαμε ποτέ… Έχει πέσει και η δουλειά φυσικά, ο κόσμος είναι τρομοκρατημένος, και περιμένουμε να γίνει κάτι σωστό για να επανέλθουμε. Αν αυτό κρατήσει κι άλλο εμείς θα κάνουμε υπομονή. Εμείς είμαστε εδώ για να υπηρετήσουμε τον κόσμο με οποιοδήποτε κόστος. Υπομονή, ανάσες, πάντα πάμε με θετική διάθεση, γιατί βλέπουμε ότι υπάρχουν και χειρότερα και προχωράμε, γιατί δεν είναι απλό μαγαζί, είμαστε κέντρο εξυπηρέτησης, είναι επιστήμη. Όσο δύσκολα κι αν περνάμε πρέπει να αντέχουμε, αυτή είναι η κατάσταση, να εξυπηρετήσουμε τον κόσμο με τα φάρμακά τους, και να βοηθήσουμε όπου μπορούμε».

Έξω από τον σταθμό, ο Γιώργος Ποτσίδης, οδηγός ταξί, πέρα από την άσχημη ψυχολογική κατάσταση μιλάει για το πώς έχει επηρεαστεί οικονομικά: «Έχει επηρεάσει 95% την δουλειά μας, αφού δεν έχει τρένα, δεν έχει κόσμο. Πριν κάναμε 6-7 δρομολόγια και τώρα δεν έχει κανένα. Περιμένουμε μέχρι να ανοίξει»

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΣΕ εντός της εβδομάδας ξεκινά η κυκλοφορία των εμπορικών αμαξοστοιχιών, ενώ για τις επιβατικές αναμένεται η επανεκκίνηση τους εντός του Απριλίου.

 

 

Ακολουθήστε το seleo.gr στο Facebook και στο Twitter

 

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

Χορηγός Επικοινωνίας


 

Διαβάστε Ακόμα